mp3 programma?

Ferreltje

G O V G Z E W
ik heb een vraag ik doe cd's douwne van een betaal site is 100% legaal

maar ik heb een probleem. het zijn losse nummers bijvoorbeeld apresski hut etc zijn 50 nummers ofzo. is er nerges een programma om deze nummers samen te voegen tot 1 bestand? via nero gaat het maar dan kan je geen mp3 cd branden alleen een audio cd (pauze tussen tracks weglaten)

iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
 
Advertisement - register to remove this

probeer windows movie maker
daarin kan je alle nr's achter elkaar zetten en vervolgends maakt hij er 1 geluids bestand vam(mp3 dus)

hoop dat je er wat aan hebt

suc6
 
jaik bedoel bijdie mix cd's vaak staan ze als een bestand erop maar soms ook als losse mp3tjes en als je ze dan niet aan elkaar zet stopt ie telkens 2sec dat is ook niets.
 
ja, en niet tussen de nummers kunnen scrollen is niet klote ofwat?

Jij wil tussen de nummers kunnen scrollen zonder die pauzes?
gaat niet. :)
 
ja, en niet tussen de nummers kunnen scrollen is niet klote ofwat?

Jij wil tussen de nummers kunnen scrollen zonder die pauzes?
gaat niet. :)

nee.

in mijn auto draai ik altijd mp3 cd's

nu wil ik en mp3 disk make met 7 cd's in verschillende mappen
dat ik via de radio van cdnaar cdkan gaan.

maar ik hb van die mix cd's allemaal nummers gemixt door elkaar van 1,30 min etc. maar het zijn losse nummers dus als ik ze nu brand speelt ie ze wel af maar na elk nummer stopt ie 2 seconde. dus moet een programmadat ik denummers kan samenvoegen tot 1 mp3 en dan branden als cd

het kanvia nero branden als audio cd dus geen mp3 cd de pauzes ertussen uitlaten maar dan heb ik slechts 1 cd
 
Even een quote van een ander forum waar iemand exact hetzelfde vroeg, en dit als antwoord kreeg;
''als je even googled naar "mp3 joiner".. dit is een klein programmatje waarmee je mp3's kan samenvoegen tot 1 grote mp3.

heb even gezocht voor je.. hier is hij te downloaden

http://www.ezsoftmagic.com/download.htm''
 
nee.

in mijn auto draai ik altijd mp3 cd's

nu wil ik en mp3 disk make met 7 cd's in verschillende mappen
dat ik via de radio van cdnaar cdkan gaan.

maar ik hb van die mix cd's allemaal nummers gemixt door elkaar van 1,30 min etc. maar het zijn losse nummers dus als ik ze nu brand speelt ie ze wel af maar na elk nummer stopt ie 2 seconde. dus moet een programmadat ik denummers kan samenvoegen tot 1 mp3 en dan branden als cd

het kanvia nero branden als audio cd dus geen mp3 cd de pauzes ertussen uitlaten maar dan heb ik slechts 1 cd

Oh dat , ja dat kan gewoon met nero... Muziek CD aanmaken , en dan gewoon uitvinken. " No pause between tracks "... :)
 
jawel multie disck gewoon een mp3 cds als je zeg maar die cd maakt zonder pauzes. dan heb je een audio cd maar nu wil ik een mp3 disk dan kan het. heb nu een programma gevonden:D 50 nummers samen tot 1 nummer
 
Holy shit. Das wel heel vael gevraagd... Past toch nooit door alleen de pauzes weg te halen ? :p

audio cd = 80 minuten ofzo
mp3 cd = 700 mb, oftewel als je ze als 'data' opzet kun je gewoonweg VEEL meer op de cd plaatse.

Maar kun je geen mp3 cd maken met een .cue file ofzo?
 
audio cd = 80 minuten ofzo
mp3 cd = 700 mb, oftewel als je ze als 'data' opzet kun je gewoonweg VEEL meer op de cd plaatse.

Maar kun je geen mp3 cd maken met een .cue file ofzo?

Oh zo ! En dit kan alleen met een speciale MP3 programma ?
 
Back
Top