Het begrenzer topic

kleur van draad staat in de handleiding die je bij je begrenzer krijgt :p

ik heb er zelf eentje met knopje van DMP: 40€ en werkt zeer goed.
aansluiten was 2minuten werk..
 
ik heb een euro begrenzer gekocht maar wil deze nu aansluiten. alleen het wachtwoord en gebruikers naam doen het niet op de site.

dus vraag ik het maar hier het gaat om een sr viper uit 94
[ir]http://www.bonobor.nl/forum/album_mod/upload/76049d9e6e3430a67664f5852ce7f4f9.jpg[/ir]

die 2 bruine draatjes zijn van de begrenzer

maar op welke moet ik die zetten?


mvg
bram
 
Last edited:
miss stom vraagje... maar mijn begrenzer doet het nog steeds neit goed
aerox + eurobegrenzer
nou is mijn garantie er eigenlijk net af.. maar wat gebeurt er alsk um tog terug stuur?
thanxx
 
Dan krijg je m denk niet meer terug of je krijgt precies dezelfde terug. Je kan misschien wel ff naar die gozer mailen of bellen voor informatie.
 
Begrenzers

--------------------------------------------------------------------------------

hey,

ik heb een vraagje ik wil een begrenzer op me scooter nu had ik als 1ste in gedachten een met afstandbediening maar ik hoorde laatst dat dat slecht is voor je ontsteking omdat je die op je onsteking moet zetten ofzo.
daarom zeide ze dat ik beter een euro begrenzer kon nemen.... heeft iemand ervaring tips enz.. ??

mvg paul van der linden
 
Begrenzers

--------------------------------------------------------------------------------

hey,

ik heb een vraagje ik wil een begrenzer op me scooter nu had ik als 1ste in gedachten een met afstandbediening maar ik hoorde laatst dat dat slecht is voor je ontsteking omdat je die op je onsteking moet zetten ofzo.
daarom zeide ze dat ik beter een euro begrenzer kon nemen.... heeft iemand ervaring tips enz.. ??

mvg paul van der linden

Ik heb gewoon een hele kleine begrenzer en de schakelaar heb ik in mijn zadel verwerkt. Ik moest tog een nieuwe zadelhoes erop doen en toen heb ik een gaatje gemaakt in de opvulling waar de schakelaar in past. Nieuwe hoes eroverheen en klaar is kees je ziet de schakelaar niet als je niet weet dat hij er zit.
 
Ik heb gewoon een hele kleine begrenzer en de schakelaar heb ik in mijn zadel verwerkt. Ik moest tog een nieuwe zadelhoes erop doen en toen heb ik een gaatje gemaakt in de opvulling waar de schakelaar in past. Nieuwe hoes eroverheen en klaar is kees je ziet de schakelaar niet als je niet weet dat hij er zit.

watvoor begrenzer raden jullie aan dan? afstandbediening of euro begrenzer?
 
Ik had eerst ene euro begrenzer, hij werkte bij mij goed en als je een goede verstopplek zoekt is hij lastig te vinden of ze moeten je Z kappen eraf gaan beune ( aerox )
 
ik had gelezen op de site van eurobegrenzer dat de anderen begrenzers kortsluiting kunnen maken in je ontsteking is dat waar? en zo ja op watvoor termijn merk je daar wat van? en wat zoude jullie doen ik zou denken dat begrenzer met afstandsbediening het beste is .....

mvg paul
 
rcx begrenzen met contacslot

hey, ik heb hier alle 152 posts gelezen die mijn bericht vooraf gaan, maar ik heb geen antwoord gevonden op mijn vraag:

ik heb een peugeot rcx en daar zit standaard geen contactslot op (starten via kick, zonder batterij)

nu heb ik een nieuwe km-teller gekocht met verlichting en contactslot.
het contactslot heeft drie standen (origineel uit, aan en aan + verlichting)

kan iemand ff uitleggen hoe ik deze dan kan gebruiken om mijn rcx te begrenzen? ik wil hem maar een stuk of 65-70 laten doen (niet overdreven, het moet nog veilig zijn) maar op de rollen mag hij maar 55

in aalter zijn er een hele koop rcx'en met 65cc's die mooi 50 (b-klasse) of 30 (a-klasse) doen op de rollen, (zie site in signature) maar ze kunnen (of willen) het niet echt goed uitleggen hoe ze het doen, kunnen jullie me helpen?

je mag me ook mailen met foto's indien gewenst: devilskull@gmail.com

thx
bram

ps: hou het zo simpel mogelijk aub, ik ben nog maar 5 maanden een gevaar op de baan ;)
 
ff een vraagje waar het allemaal over begonnen is: de begrenzer in het algemeen.. :p

hoe kun je de condensator afstellen?
er staat dat je met byv.. een tiende het stotteren eruit kan halen maar hoe doe je dat??

greetz,, Scarface
 
de eurobegrenser? is deze slecht voor je scooter? werkt deze goed?
iemand ervaringen mee, ik wil deze mischien voor me scooter bestellen maar twijfel toch een beetje, ben niet handig met electriciteit dus, groetjes
 
is het waar als je scooter op de rollen staat, en de politie geeft volgas en dan plots bruusk remt en dan direct terug volgas geeft dat je begrenzer kan springen, dus dat ie kapot gaat of is dit maar een gedachte?? thx
 
Holla

k'heb zo een beetje liggen denken in men bed (jaa dat doe ik wel es hoor )
om een oplossing te vinden voor een nieuwe begrenzer.

en ik had eigenlijk tegen het einde vd avond 3 ideen!!

[hele uitleg]

greetz irri

maar als je dit doet moet je dus je contact vervangen, maar kan dit niet voor problemen zorgen als je hem weer wilt verkopen omdat ze denken dat hij gejat is?
 
Back
Top