Hermes Paket Shop

BojT

Banned
http://www.hermespaketshop.de/
Dit is een postservice uit duitsland.

Mijn duits is bar slecht dus ik kom er zelf niet helemaal uit.
Ik heb via E-Bay.de een setje velgen gekocht uit duitsland dus. Verzendkosten naar nederland bedragen 80 euro. Echter heeft de verkoper mijn aangeraden (omdat ik toch dicht bij de duitse grens woon) om de velgen te verzenden naar de Hermes Paket Shop bij mij in de buurt. (Gronau) De kosten hiervoor zijn dan maar 30 euro.

Nu zegt zij dat ik het geld over moet maken en zij mij daarna laat weten wanneer het binnen is en wanneer de velgen verzonden zullen zijn.

Nu vraag ik mij echter af, hoe weet die paket shop dat die velgen voor MIJ zijn?
Ik heb hier verder totaal geen ervaring mee en mijn duits is dusdanig slecht dat ik via de website geen antwoord kan vinden.

Is er hier iemand die er ervaring mee heeft? Of mij duidelijkheid kan geven?
De verkoper staat met 400+ punten als betrouwbare koper bekend, dus daar ben ik opzich niet bang voor.
 
Advertisement - register to remove this

http://www.hermespaketshop.de/
Dit is een postservice uit duitsland.

Mijn duits is bar slecht dus ik kom er zelf niet helemaal uit.
Ik heb via E-Bay.de een setje velgen gekocht uit duitsland dus. Verzendkosten naar nederland bedragen 80 euro. Echter heeft de verkoper mijn aangeraden (omdat ik toch dicht bij de duitse grens woon) om de velgen te verzenden naar de Hermes Paket Shop bij mij in de buurt. (Gronau) De kosten hiervoor zijn dan maar 30 euro.

Nu zegt zij dat ik het geld over moet maken en zij mij daarna laat weten wanneer het binnen is en wanneer de velgen verzonden zullen zijn.

Nu vraag ik mij echter af, hoe weet die paket shop dat die velgen voor MIJ zijn?
Ik heb hier verder totaal geen ervaring mee en mijn duits is dusdanig slecht dat ik via de website geen antwoord kan vinden.

Is er hier iemand die er ervaring mee heeft? Of mij duidelijkheid kan geven?