Hermes Paket Shop

BojT

Banned
http://www.hermespaketshop.de/
Dit is een postservice uit duitsland.

Mijn duits is bar slecht dus ik kom er zelf niet helemaal uit.
Ik heb via E-Bay.de een setje velgen gekocht uit duitsland dus. Verzendkosten naar nederland bedragen 80 euro. Echter heeft de verkoper mijn aangeraden (omdat ik toch dicht bij de duitse grens woon) om de velgen te verzenden naar de Hermes Paket Shop bij mij in de buurt. (Gronau) De kosten hiervoor zijn dan maar 30 euro.

Nu zegt zij dat ik het geld over moet maken en zij mij daarna laat weten wanneer het binnen is en wanneer de velgen verzonden zullen zijn.

Nu vraag ik mij echter af, hoe weet die paket shop dat die velgen voor MIJ zijn?
Ik heb hier verder totaal geen ervaring mee en mijn duits is dusdanig slecht dat ik via de website geen antwoord kan vinden.

Is er hier iemand die er ervaring mee heeft? Of mij duidelijkheid kan geven?
De verkoper staat met 400+ punten als betrouwbare koper bekend, dus daar ben ik opzich niet bang voor.
 
Advertisement - register to remove this

http://www.hermespaketshop.de/
Dit is een postservice uit duitsland.

Mijn duits is bar slecht dus ik kom er zelf niet helemaal uit.
Ik heb via E-Bay.de een setje velgen gekocht uit duitsland dus. Verzendkosten naar nederland bedragen 80 euro. Echter heeft de verkoper mijn aangeraden (omdat ik toch dicht bij de duitse grens woon) om de velgen te verzenden naar de Hermes Paket Shop bij mij in de buurt. (Gronau) De kosten hiervoor zijn dan maar 30 euro.

Nu zegt zij dat ik het geld over moet maken en zij mij daarna laat weten wanneer het binnen is en wanneer de velgen verzonden zullen zijn.

Nu vraag ik mij echter af, hoe weet die paket shop dat die velgen voor MIJ zijn?
Ik heb hier verder totaal geen ervaring mee en mijn duits is dusdanig slecht dat ik via de website geen antwoord kan vinden.

Is er hier iemand die er ervaring mee heeft? Of mij duidelijkheid kan geven?
De verkoper staat met 400+ punten als betrouwbare koper bekend, dus daar ben ik opzich niet bang voor.

Euhhh, volgens mij word je pakket dan gewoon verstuurd naar hun t.a.v. jou. Jij gaat erheen, legitimeert je en neemt het pakket mee...
Als je meerdere keren niet thuis bent in NL als je pakket wordt bezorgd kan je hem ook gewoon ophalen bij het postkantoor, gaat op dezelfde manier :)
 
Euhhh, volgens mij word je pakket dan gewoon verstuurd naar hun t.a.v. jou. Jij gaat erheen, legitimeert je en neemt het pakket mee...
Als je meerdere keren niet thuis bent in NL als je pakket wordt bezorgd kan je hem ook gewoon ophalen bij het postkantoor, gaat op dezelfde manier :)

Alleen dan heb je een verzendbewijs! Je krijgt dan zo'n briefje in de bus met daarop een code... De verkoper kon mij ook niet meer vertellen.

http://privatpaketservice.hlg.de/wps/portal/PRIPS_DEU/PAKETVERSAND
Wat hier staat... Lijkt mij dat zij dat in moet vullen en dan een bewijsje krijgt oid?
 
Ik denk... dat zij het pakketje naar dat postkantoor verstuurd met jouw gegevens erbij in een formulier. Vervolgens zal jij een afhaal-bewijs thuis gestuurd krijgen door dat postkantoor. Daarna kun je het ophalen.

Ik denk dat het zo werkt :)
 
Als mijn geld op mn rug zou groeien geen probleem. :) Voor 50 euro wil ik best even een beetje moeite doen en even naar duitsland rijden... :X
 
Zoals ik het lees wordt je op de hoogte gebracht door de Hermes Paket Shop wanneer je pakket gearriveerd is en klaar ligt en volgens mij kun je dan dus met dat bewijs (e-mail, brief, whatever...) het pakket ophalen :)
 
Back
Top