help me met een ringetje please

TheFugitive

Well-Known Member
ik ben nu zo ongerust want ik heb die zooi is uit elkaar gehaald en waarschijnlijk dat ringetje helmaal achter de vario er niet meer ingedaan dus helemaal op het einde van je as hoort daar een ringetje minarelli horizontaal ?


ik heb nu alleen dat dekseltje waar de rollen onder zitten helemaal achteraan zitten is dit wel oke?

neem aan dat hoop mensen minarelli horizontaal hebben en wel is rollen vervangen die het misschien wel weten! nu wwet ik dus niet zeker of er helemaal achteraan wel een ringetje moet! voro de duidelijkheid HELEMAAL achteraan


ik kom er niet meer uit bah hoort ie er nu wel of niet in!

ik flikker dat ding nog is bij de vuilnis
 
Advertisement - register to remove this

scheeld dat echt in snelheid??????
(kan best mijn teller is kapot dus weet niet of het in snelheid verschil zit in op trekken niet in ieder geval)

dan haal ik maar eens zo'n ringetje als ik mijn scoot weer heb.
 
je heb je ringetje niet meer?, dan scheelt het niet in snelheid. Omdat je poelies dan de zelfe afstand blijven houden. Pas als je dat ringetje tussen je poelies plaatst mis je top snelheid.
 
er zit wel een ringetje gelijk achter mijn ventivar van 1mm dik ofzo en daar komt de variobus weer tegen aan snappie? als dat ringetje er niet inzit dan komt de ventivar niet goed vast te zitten en gaat ie swieberen mijn dealer zegt dat er tussen de ventivar en variobus absoluut een ringetje moet anders komt de ventivar niet goed vast te zitten?
 
dat ringetje heb ik ook niet dus mis ik er al 2

ik heb het ff snel getekend kijk eens hoe mooi:p
maar dat ringetje waar thefugitive het over heeft heb ik niet getekend
 
Originally posted by Roger
dat ringetje heb ik ook niet dus mis ik er al 2

ik heb het ff snel getekend kijk eens hoe mooi:p
maar dat ringetje waar thefugitive het over heeft heb ik niet getekend
dat ringetje heb ik dus ook niet daar had ik het dus over dat ringetje gelijk achter je vario ja ik was ook echt benieuwd of die er nu op moet of niet!!!
 
Originally posted by TheFugitive
waarom heb jij gelijk achter de ventivar geen ringetje? swabbert die ventivar van jou dan niet met als gevolg dat je vsnaar eroverheen zwiept ?

ik vond het al raar dat mijn ventivar een beetje speling had terwijl alles goed van zit.
maar ik weet niet of het er hoord te zitten.moet ff iemand replien die alle onderdelen nog heeft want ik verlies tijdens het sleutelen nog wel eens een schroefje of een ringetje(in dit geval mischien wel 2 ringetjes)
 
Ok daar gaan we dan:

1. Je kan dus dat ringetje tussen je CARTER en je GRADENPLAAT hebben. (had ik altijd)

2. En je kan dat ringetje tussen je VENTIEVAR en je BUS

Het kan allebei alleen heb je bij optie 1. een hogere topsnelheid dan bij 2.

Als je dat ringetje helemaal weglaat dan is (waarschijnlijk, nog nooit geprobeerd) er te veel ruimte op je krukas en kan je je ventienar niet goed vast zetten.
 
Back
Top