drukveer geel met witte trekveertjes/ standaard koppeling HELP!!

HighlifeNeos

Well-Known Member
mijn setup :

hebo cilinder 70cc alu AC

malossi vario met 3 gram rollen

standaard koppeling met witte trekveertjes en gele drukveer

mijn probleem is dus dat mijn scooter niet veel toeren maak als ik gas geef onder het rijden ( moet eerst 2 sec op toeren komen ), als ik vanuit stilstand wegrijden trekt ie best hard weg( soms ook niet, dan duurt het ook wel 2 sec,)

is dan mijn drukveer te slap? of wat? of zullen mijn rolletjes vierkant zijn ofzo..
 
Advertisement - register to remove this

mijn setup :

hebo cilinder 70cc alu AC

malossi vario met 3 gram rollen

standaard koppeling met witte trekveertjes en gele drukveer

mijn probleem is dus dat mijn scooter niet veel toeren maak als ik gas geef onder het rijden ( moet eerst 2 sec op toeren komen ), als ik vanuit stilstand wegrijden trekt ie best hard weg( soms ook niet, dan duurt het ook wel 2 sec,)

is dan mijn drukveer te slap? of wat? of zullen mijn rolletjes vierkant zijn ofzo..

Mja miss is het verstandig eerst even je rollen te bekijken voor je hier een topic plaatst....?

Om wat voor Hebo gaat het?
En rij je met standaard luchtfilter? (met/zonder buisje)
En hoeveel mm carb heb je?
 
wat voor hebo weet ik niet het is voor een minarelli horizontaal luchtgekoeld heeft een ovalen uitlaatpoort oja en aluminium ( 47,6mm )

standaard luchtfilter zonder buizje :)

17,5mm carb met sproeier 100 ... xD

help?


Mja miss is het verstandig eerst even je rollen te bekijken voor je hier een topic plaatst....?

Om wat voor Hebo gaat het?
En rij je met standaard luchtfilter? (met/zonder buisje)
En hoeveel mm carb heb je?
 
2e4f1i9.jpg
 
zo strak?

ik wil graag dat mijn scooter eerst toeren maakt aan het begin en dat ie dan vet hard weg trekt, dat je beetje kunt spelen met gas/toeren (bijv voor stoplicht )

ik heb nu te slap, als ik nu gas geef wil ie direkt weg en maakt weinig toeren, todat ie over de 15km/h gaat dat schiet ie ineens ervandoor naar de 90km/h +

dus wit is veeelste slap!?? en gele drukveer is wel goed??

mvg Chris K

Denk dat jij eerder richting blauw/rood moet..
 
Sproeier 100 met 17,5 en originele filter is vrij groot imo

Ik had 21mm met malossi filter (ivm rechtspruitstuk) en ik had 106 geloof ik op mijn oude neo's

Ik had rode trekveren en een rode drukveer.
 
Ok heb jij ook een minarelli horizontaal blok?

welke afstelling heb jij met(bijv; 70cc HEBO alu 47,6 )( ovaal uitlaat poort )

Ik heb nu op moment gele drukveer met witte trekveertjes.. trekveertjes te slap denk ik. want gas reactie is niet lekker onder de 20 km/h erna vliegt ie door naar de 90+ ....|(

ik ga morgen ff kijke naar gasnaald kijke hoe die staat....{!
 
Back
Top