help me a.u.b me scoot lekt

Ik ga met me Polini stickers veel harder dan dan met jouw malossi stickers. Me draaiende achterlicht werkt ook als een soort van motor. Net zoiets als bij een motorbootje. Ga ik ook nog sneller mee. En ik heb geen uitlaat. Scheelt gewicht! Top op autoteller: 460km/u
 
binnen kort komt er een ferrari blok op mijn scoot, de snelste ferrari kan 430 dan doe ik dat blok er onder.


dit is nog beter een straal jager motor kun 1000 km/h mee. WREEEEEEEEEEEEEEEEED.

[This message has been edited by sf50_racing (edited 17 October 2000).]
 
tsss! ik heb straaljagerblok, vet chill man
top? 100 keer teller rond ofzo
acceleratie van 0 tot top: 10 sec

ik kan ook vliegen trouwens
 
ja sluit die topic maar hier word ik toch niet wijzer van die mannentjes denken dat ze een schijfrem hebben dat ze dan de man zijn ja jullie wel ik ben tevreden met me scoot en je kan je scoot net zo goed laten remmen als een schijf rem als het moet,dat kan ik jullie niet vertellen jullie willen toch altijd je zin hebben dus sluit deze topic maar
 
Bekijk eerst een WAAR je scoot lekt, het is zo simpel. Of hij lekt bij je carb., of hij lekt bij de pakking van de vertanding (zie je als je je carterdeksel eraf hebt), of bij de oliepomp. Gewoon schoonmaken en kijken waar het gaat lopen, dit is het enig advies dat ik kan geven.

Greetz & succes.
 
Je hebt een Kymco
lekt
achterband
je carb vriend
je carb zit daar
los maken schoonmaken
alles goed vast maken klaar

90cc leuk
ik ken er zat hierzo met 80cc op hun kymco
levensgevaarlijk maar moeten ze zel weten

en wat nou kleine scooter
wie zei dat nou ? soms vind ik mensen van hier echt zielig hoor shit, Laat hem toch als hij op zijn kymco wil rijden, persoonlijk rij ik liever ook op een kleine scooter, (geen kymco want ik wil niet dood)
maar laat die jongen toch man ! shit
 
Niks tegen kleine scoots hoor, maar wel iets tegen die lui die met 2 trommelfietsremmen met 110km per uur door de bebouwde kom sjezen tot iedereen zijn gevaar, als je toch levensmoe bent zo nodig hard wil gaan verstevig dan alles en koop 2 goede schijfremmen daar help je niet alleen je eigen mee maar ook de rest....

greetz & thanks namens de feestcomissie
 
90 cc?!?!?

Hahah en die zuiger is een echte RACE-ZUIGER?
woooooo, in een 70 cc zit natuurlijk geen RACE-ZUIGER, jeez man, elke 70cc en 50 snel heeft een race zuiger als je het zo neomt! Ennuh, 90cc uitfrezen. Yeah wright met de vijl zeker. Rot toch op, als je 90cc hebt en getuined ga je iets van 150 ofzo. Met de goede vertanding.
Gek!

oja hij lekte olie he.

Vloeibare pakking misschien??? Gewoon slangetje los? waar komt het vandaan?
blok splitsen kost zeer veel geld kerel, gewoon zelf doen!

SvR
 
Back
Top