help me a.u.b me scoot lekt

dj

Well-Known Member
me scooter lekt olie onder me scoot kan het zijn dat me pakking lek is die middenin je blok zit zo niet wat dan wel me kabels zijn droog het komt echt uit me blok
 
Advertisement - register to remove this

kost dat veel om een nieuwe pakking in je blok te laten zetten dat kan ik niet zelf en ga zeker niet me blok door midden halen (uitelkaar) nou ik het wel.
 
Je moet natuurlijk wel weten welke pakking het is, dus ga eens op een safari door je scooter.
Het kan natuurlijk ook de pakking van je uitlaat zijn. Héél makkelijk om te verwisselen: Uitlaatbij de cilinder losschroeven, ook ietsje losser bij het ophangpunt, oude pakking eruit, nieuwe erin, Uitlaat bij de cilinder vastmaken en tot slot de uitlaat bij het ophangpunt vastschroeven.
 
tim: dat blok zit er nu onder nee het is geen evo maar wel poline dus niet van polini evo maar normaal evo met een mhr 70cc zo uitgefreesd en getund dat het een 90cc is geworden.
nee het lekt niet bij me cilinder het lekt bij me achter wiel onder me koppeling daar lekt het
 
Opgestart door dj:
tim: dat blok zit er nu onder nee het is geen evo maar wel poline dus niet van polini evo maar normaal evo met een mhr 70cc zo uitgefreesd en getund dat het een 90cc is geworden.
nee het lekt niet bij me cilinder het lekt bij me achter wiel onder me koppeling daar lekt het

90cc?! Yeah right!
 
dat zegt die man waar ik dat blok gisteren gekocht heb die zal het heus wel weten die heb 15jaar in de scooterrace gezeten.
 
Hee DJ wil je zelfmoord plegen of zo???
ONVERSTANDIG om een 70 op zo een klein scootertje leggen ik neem aan dat je dan wel de nodige aanpassingen gaat nemen... en je zult wel elke dag aan de kant van de weg staan maar ja dat is je eigen keus... (waarom kocht je eigenlijk niet een "grote" scooter??? geldgebrek of zo)
p.s 90 cc hahahahahahaha proest....
smile.gif
 
nou punt een ik heb geen geld gebrek want die scoot die kreeg ik gewoon dus ga ik geen nieuwe kopen en die 90cc was een 70cc en is helemaal uitgefrees van binnen en getuned dat zij die man allemaal tegen mij.
 
nou ik moet eerst nog die cilinder kop eraf halen dan kan ik lezen wat voor cilinder is maar vanaf nu geloof ik hem wel hoe ga je dan met dat blok 110km/u met een 25cc.
 
70 cc uitgefreesd??? Tot 90 cc?
Het is een luchtgekoelde cilinder...hmm, dan heb jij dus een zuiger die tussen de koelribben op en neer gaat, hmm, veel compressie...trouwens vette zuiger zal dat zijn. Zeker van hout ofzo...
 
Opgestart door dj:
nou ik moet eerst nog die cilinder kop eraf halen dan kan ik lezen wat voor cilinder is maar vanaf nu geloof ik hem wel hoe ga je dan met dat blok 110km/u met een 25cc.

110km/u met een 25cc blok?! Het fantasie virus is al op deze site toegeslagen!
 
Misschien de motorolie? Niet die je regelmatig bijvult, maar die andere. Die zit bij mij ook bij de koppeling en ook bij appies enzo. Ik kan niet echt op iets anders komen.
 
ik heb net ff een gasmasker opgezet voordat het fantasievirus ook op mij slaat blewg..
Straks ga je me vertellen dat je scooter 355 loopt met wndje tegen en dat het allemaal door die verlichte ventieldopjes komt en door die malossie bouzievonkjes...
 
Zo langzaam...ik ga met standaard cilinder en speciale blauwe voorlichten, lichtgevende bougiedop, malossi stickers, speciale zadelhoes en last but not least een heuse echte Polini vario 426 km/h!!! Digitaal wel te verstaan...
smile.gif

Mensen laten we stoppen met deze nutteloze topic...
 
Back
Top