Help! Laag Windscherm voor Vespa LX50. Opties? Prijzen?

Rey_vds

New Member
Hey jongens,
Ik heb onlangs een Vespa LX50 uit 2012 aangeschaft. Deze heb ik gekocht met een hoog windscherm, deze vind ik oerlelijk en wil ik dus graag een laag windscherm aanschaffen.


Nu heb ik dus op het internet rondgekeken: er wordt €130+ gevraagd voor zo'n ding. Dit vindt ik best wel duur, gezien ik hem toch vol ga plakken met (Malossi/meme) stickers.


Dus, is mijn vraag waar ik een goedkoper laag windscherm kan vinden (evt. immitatie) en of er op een Vespa LX50 eventueel ook het lage windscherm van een andere scooter zou kunnen passen.


Alvast bedankt voor jullie reactie jongens!
 
Advertisement - register to remove this

Hey jongens,
Ik heb onlangs een Vespa LX50 uit 2012 aangeschaft. Deze heb ik gekocht met een hoog windscherm, deze vind ik oerlelijk en wil ik dus graag een laag windscherm aanschaffen.


Nu heb ik dus op het internet rondgekeken: er wordt €130+ gevraagd voor zo'n ding. Dit vindt ik best wel duur, gezien ik hem toch vol ga plakken met (Malossi/meme) stickers.


Dus, is mijn vraag waar ik een goedkoper laag windscherm kan vinden (evt. immitatie) en of er op een Vespa LX50 eventueel ook het lage windscherm van een andere scooter zou kunnen passen.


Alvast bedankt voor jullie reactie jongens!
https://www.m2trading.com/nl/websho...xpv-p8ZdJ0iEsBZHRzNl51q3qJgdh9exoCbKQQAvD_BwE De goedkoopste die ik kan vinden helaas zijn de lagere belachelijk duur
 
Hoezo koop je er niet een via marktplaats als je hem toch gaat volgooien met stickers? Eventuele krassen ga je dan toch niet zien.
 
Back
Top