robinpross
dj mastertone
hallo
puch ntt
met setup:
cabr. 12mm derlotto (sproeier 76) <-orgineel
cilinder: 50cc watergekoeld (pas uit laten honen) <-orgineel
vario rollen: 5.1 gram 16x13
koppeling: orgineel
uitlaat: technigas next chrome
mijn probleem met mijn ntt is dat hij net goed stationair wil lopen en niet goed wil starten.
ik heb met de stationairschroef zitten te draaien (spelen) om toch nog te proberen hem weer goed te laten stationair lopen en goed wil starten
maar dat helpt niet
dus ben ik verder gegaan en heb ik dat zelfde met de luchtschroef geprobeerd. heeft ook geen zin
dus heb ik de hele cabr. schoongemaakt (inc. alle 3e sproeiers) en hetzelfde weer gedaan
heeft nog niets geholpen dus heb ik de membraam schoongemaakt en het afstellen weer gedaan
heeft nog geen zin
ik snap er niets meer van
ik begin steeds meer te denken dat mijn cabr. gaar is of hij compressie verlies (ik hoor geen gesis) (wat ik natuurlijk niet geloof).
weten jullie hier ook misschien antwoord op??
puch ntt
met setup:
cabr. 12mm derlotto (sproeier 76) <-orgineel
cilinder: 50cc watergekoeld (pas uit laten honen) <-orgineel
vario rollen: 5.1 gram 16x13
koppeling: orgineel
uitlaat: technigas next chrome
mijn probleem met mijn ntt is dat hij net goed stationair wil lopen en niet goed wil starten.
ik heb met de stationairschroef zitten te draaien (spelen) om toch nog te proberen hem weer goed te laten stationair lopen en goed wil starten
maar dat helpt niet
dus ben ik verder gegaan en heb ik dat zelfde met de luchtschroef geprobeerd. heeft ook geen zin
dus heb ik de hele cabr. schoongemaakt (inc. alle 3e sproeiers) en hetzelfde weer gedaan
heeft nog niets geholpen dus heb ik de membraam schoongemaakt en het afstellen weer gedaan
heeft nog geen zin
ik snap er niets meer van
ik begin steeds meer te denken dat mijn cabr. gaar is of hij compressie verlies (ik hoor geen gesis) (wat ik natuurlijk niet geloof).
weten jullie hier ook misschien antwoord op??