help! ik weet het echt niet meer

robinpross

dj mastertone
hallo

puch ntt
met setup:
cabr. 12mm derlotto (sproeier 76) <-orgineel
cilinder: 50cc watergekoeld (pas uit laten honen) <-orgineel
vario rollen: 5.1 gram 16x13
koppeling: orgineel
uitlaat: technigas next chrome

mijn probleem met mijn ntt is dat hij net goed stationair wil lopen en niet goed wil starten.
ik heb met de stationairschroef zitten te draaien (spelen) om toch nog te proberen hem weer goed te laten stationair lopen en goed wil starten
maar dat helpt niet
dus ben ik verder gegaan en heb ik dat zelfde met de luchtschroef geprobeerd. heeft ook geen zin
dus heb ik de hele cabr. schoongemaakt (inc. alle 3e sproeiers) en hetzelfde weer gedaan
heeft nog niets geholpen dus heb ik de membraam schoongemaakt en het afstellen weer gedaan
heeft nog geen zin

ik snap er niets meer van
ik begin steeds meer te denken dat mijn cabr. gaar is of hij compressie verlies (ik hoor geen gesis) (wat ik natuurlijk niet geloof).

weten jullie hier ook misschien antwoord op??
 
Advertisement - register to remove this

ik weet nie of die compressie verliest maar bij mij was het probleem dat ie gewoon niet goed was afgesteld op zijn sproeier, dus ik heb em maar eens afgesteld en deed ie weer gewoon op zijn stationair
 
sehsade said:
ik weet nie of die compressie verliest maar bij mij was het probleem dat ie gewoon niet goed was afgesteld op zijn sproeier, dus ik heb em maar eens afgesteld en deed ie weer gewoon op zijn stationair

wat heb je precies gedaan dan
wat voor sproeier zat er in en wat heb je er in gedaan
welke sproeiers heb je vervangen
hoofdsproeier, startsproeier en / of de stationairsproeier
 
probeer eens een ander membraam die van mij die sloot nie goed af.
ik moest uuren kickstarten voordat hij het deed
toen ik er een ander membraam in had was het probleem verholpen
 
tim002 said:
probeer eens een ander membraam die van mij die sloot nie goed af.
ik moest uuren kickstarten voordat hij het deed
toen ik er een ander membraam in had was het probleem verholpen

moet ik er een heel nieuw membraam kope of moet ik alleen maar de membraam plaatjes vervangen en voor allebij eventueel een nieuwe pakking kope??
 
Last edited:
Back
Top