sputtert te erg weet nie hoe het komt help!

zippie92

sonic in opbouw
heey ik smeer 1 op 30 en me ontsteking staat 3.5 voor het is een hpi als ik hem start loop hij heel eve goed en pakt hij hem even en dan opeens gaat hij sputtere en roken als een gek en komt hij nie meer voor ruit weer iemand wat dit zou kunne zijn ?
groetjes dirk
 
Advertisement - register to remove this

er is mij verteld da hij op 3 voor moest dus daar staatie op met de luchtol vast gezet dus vast zittie al maarben 1 maar je kleiner gegaan in sproeier en me lucht schroef er op afgesteld en nou ist al een stuk minder maar kan betre hij maakt ook toere maar bout geen overdere auto wielies die ik eerst wel had metme blauwe top
 
er is mij verteld da hij op 3 voor moest dus daar staatie op met de luchtol vast gezet dus vast zittie al maarben 1 maar je kleiner gegaan in sproeier en me lucht schroef er op afgesteld en nou ist al een stuk minder maar kan betre hij maakt ook toere maar bout geen overdere auto wielies die ik eerst wel had metme blauwe top

typ dat nog eens in normaal nederlanders en met leestekens :)
dan kan ik het misscien nog lezen
 
er is mij verteld dat me rotor op 3 voor moest staan. en daar heb ik hem op gezet ik weet niet of dat goed is. maar ik eergistere 1 maat kleiner gegaan in me sproeier, en nou is het wel groten deels over met het sputeren maar hij gaat niet zo snel op zijn achter wiel. maar hij maakt wel toere ??? ik vindt het zelf ook heel gek
 
nergens valse lucht ? bijv tusse membraan-wig-spruit..
koppakking goed?
met wat voor filter rij je?

maar als hij toeren maakt maar geen kracht levert zou het in je transmissiegedeelte zitte lijkt me?
hoe zit het daar in elkaar? welke onderdelen met wat voor afstelling
 
ik heb een malossi lucht filter,afstelling: rollen 3.9-3.6 gemixt blauwe malossi drukveer zwarte malossi trekveertjes. maar ik weet nie of hij valse lucht krijg tussse me mebraam en wig en spruitstuk er zitte geen pakking onder en op ? zou dat een optie zijn?
 
typ dat nog eens in normaal nederlanders en met leestekens :)
dan kan ik het misscien nog lezen


Heeft niks met de scooter te maken sjaakie:p.als ik het kan lezen kun jij het ook,,

maar verder zou idd een optie zijn dat er geen pakkingen tussenzitten.
doe er eens gewoon je pakkingen tussen en meet je ontsteking even na.
 
Heeft niks met de scooter te maken sjaakie:p.als ik het kan lezen kun jij het ook,,

Heeft idd niets met de scooter te maken, maar verplicht op het forum is het wel. Er wordt gewoon verwacht dat je hier normaal en leesbaar Nederlands typt. Of Engels in het daarvoor bestemde deel.

@ TS: gebruik ABN alsjeblieft, dan krijg je waarschijnlijk ook meer serieuze reacties
 
Back
Top