HELP hoe voer ik mijn vivacity x-race op

anthon00

Well-Known Member
ik heb een peugeot vivacity x-race en wil hem opvoeren ik wil niet meer cc en eigelijk geen veranderingen aan het motorblok en eigenlijk ook geen uilaat met zoon extra uitlaatje er bij om het zo maar te noemen ik wil dat hij ongeveer 60 70 loopt maar hij moet wel snel optrekken dat is voor mij het belanrijkste hij is nog voledig standaar heb er og niks aan gedaan kan iemand mij helpen

en als je iest typt graag een goede uileg van waar het zit en hoe ik het moet doe
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

ok, haal je vario begrenzer eruit! (eerst je vario eraf, deze aan de achterkant openschroeven, dan zit er daar de begrenzer (niet de gradenplaat, maar dat plaatje met een getal erop) dan je uitlaat onbegrenzen (piemel ervanaf slijpen en gaat dicht (lateb) lassen. tenslotte je voorste deel van je luchtfilter uit boren (die 2 gaten, naar 14 mm) en dan een sproeier richting de 72/74 monteren
 
Originally posted by Metal
ok, haal je vario begrenzer eruit! (eerst je vario eraf, deze aan de achterkant openschroeven, dan zit er daar de begrenzer (niet de gradenplaat, maar dat plaatje met een getal erop) dan je uitlaat onbegrenzen (piemel ervanaf slijpen en gaat dicht (lateb) lassen. tenslotte je voorste deel van je luchtfilter uit boren (die 2 gaten, naar 14 mm) en dan een sproeier richting de 72/74 monteren

Hoezo luchtfilter uitboren, ja kan net ze goed die prop eruit trekken, schilt je alleen maar moeite. En dan sproeier rond de 76 a 80 proberen en check je bougie kleur want dat is wel belangrijk

grijs wittig------> Grotere sproeier nemen
zwartige-------> Kleinere sproeier nemen
bruinachtig----->Juiste sproeier.
 
Last edited:
V IVACITY!!! guys heb er een 70cctje op gedaan maar nog originele carb. rolletjes en sproeter..wel een Sito uitlaatje loopt nu 75 ....pffffffff ik ben eigenlijk oldschool MTX80cc 6 bak maar zou andere overbrenging in t blok niet t meestetesultaat geven?
 
Back
Top