help runner loop bizar warm geen idee hoe

runnerrat

Well-Known Member
hoi ik ben djemy en ik heb een runner
ik zal gelijke get to the point komen ik ben 20
en heb dus runner met een mhr replica alu yasuni r
17.5dellorto sproeier 90 mijn scooter loop bizar warm wat ik oke doe
ik weet dat er geen lucht in kvs systeem zit helemaal lucht vrijgemaakt
er zit nog genoeg kvs is dat is probleem oke niet sproeier heb al grooter geprobeerd werkte voor geen ene meter alleen dat me bougie zwart en nat werdt raarste is dat de bougie kleur koffie bruin is maar hij toch warm loop ik heb de verbrandings kamer netjes op 0.6 mm staan al paar keer ruimer en krapper gezet wat dus oke niet hielp ik ben zo beetje door alles heen heb radiateur schoongemaakt me pomp nagekeken die werkt prima
dus ik hoopte dat meschien 1 van julie mij kon helpen alvast vele dank djemy9||6
 
Advertisement - register to remove this

wat ik vergat bijtezette de scooter loop erg snel op tempratuur als vol gas geef zonder moeite haal ik 90 zelfs 100 graden onder 80 is voor mij eigelijke onmogelijek rijden ik snap er dus geen drol van en hoop datie iemand meschien wat weet voor me groetjes mede tunners
 
even geduld hebben ja , je mag toch niet verwachten dat er de hele dag iemand zit te wachten tot jij een keer een vraag stelt en dat meteen gaat beantwoorden??

de meeste mensen zijn aan het werk of naar school ;)

je kunt even kijken of de scooter ook echt zo warm word , het kan namelijk ook aan de sensor liggen.

verder , als er een thermostaat in zit kan het daar aan liggen.

anders is het je pomp , is je v-snaartje naar de pomp nog goed?

en heb je de cilinder eraf gehad om de pomp na te zien?
 
ik heb snaartje ne gekeken heb al vervangen zo als ik zag zag de pomp er nog goed uit sensor is zo goed als nieuw met oude cilinder 70cc giet werkte die nog prima wert niet warmen dan 65 en nu rij ik eve dan ben ik zo op de 80 en hij loop gewoon door tot 100 graden
 
sorry voor ongeduldig heid ik heb trouwens oke de v snaar vervangen dacht meschien sliptie dat meer toere heb en warmer wort toeren is iets minder maar temp blijft het zelfden oh en bougie is een hitte graad 8 ongestoord
 
ik heb dat gedaan ik heb alles nagekeken bij de pomp heb blok open gehad om voor zeker heid alles mooi tebekijken was alleen eve tijdje bezig pomp weer op schroefe:pengels schroef draaat lol maar die is in order was nixs mis mee lekte niet lagers zagen er nog goed uit geen speling ofzo
 
Back
Top