Vandaag begonnen met ombouwen , heb eerst de voorkant gedaan , en een killswitsch gemonteerd.
Oude knipperrelais verwijderd , en de lampen op het stuur . , Toen beugels gemonteerd op ophangpunten aan het stuur voor de loop lichten , deze had ik van het weekend gemaakt van een stripje koper. Ook had ik twee relais voetjes gehaald met de schuifjes , om de led relais voor de indicatie op te monteren. looplichten gemonteerd , en elekra aangesloten op de bedrading van de oude lampen. Claxon verplaatst , zodat ik ruimte had om de twee voetjes te monteren . Daarna bedrading aan voetjes gemaakt . Kill switch aan het stuur gemaakt , en aangesloten op massa en zwart witte van contact slot. Daarna de bruine draad die uit de koplamp komt , aangesloten op geschakelde plus , zodat ik dagrij verlichting heb in mijn koplamp , met het kleine steeklampje van 5 watt en T10 fitting.
Foto 1 is zoals de knipperlichten zitten , foto 2 is de plaats van de relais , de zweef zekeringen zijn voor de dagrij verlichting en als ik er aan toe ben de sigaretten aansteker aansluiting over de geschakelde plus. Foto 3 is de bedrading en relais afgedekt tegen vocht , en de connectors ingesmeerd met zuurvrije vaseline. foto 4 is een beetje donker , maar bij het remreservoir zit de kill switsch . Foto 5 dagrij verlichting , de losse draden zijn voor de aansteker stekker . Deze heb ik voor nu vastgeplakt , tot ik daar aan toe ben . Het rood wat je in de koplamp ziet is de weerspiegeling van de ledlamp , dit zie je normaal niet , komt door de foto denk ik. Ook heb ik een paar videos gemaakt van het geheel hier de link's :
Ook zie je hier beter de dagrij verlichting op.
Van de week de achterkant doen en dan me eens over de plek van de aansteker aansl werpen.