corsa of een replica is goed en leuk voor op straat
en goede kwaliteit.je kan beter effe zeggen wat je eraan uit wil geven en wat voor plannen je nog meer heb.de ervaring leert dat je toch steeds meer wilt.goed nadenken dan pas kopen
mazzel
als het een scooter word voor dagelijks gebruik zou ik het toch niet te gek maken hoor.als je echt een hoogtoerige cilinder haalt die is niet meer te begrenzen.en tegenwoordig kan je ervan uitgaan dat je zeker een rollerbankie tegnenkomt
ik rij al een tijdje rond met m'n dragster zo'n 3 maanden en ik ben nog niet aangehouden of op een rollerbank terecht gekomen waarschijnlijk omdat ik altijd routes neem waar de politie nooit zal staan omdat ze van te voren al weten dat ze de hele dag niks te doen hebben omdat er zo weinig scooters rijden maar goed even weer ontopic ik denk toch dat ik een corsa neem dat is een lekkere snelle veelzijdige cylinder die helemaal voldoet aan mijn verwachtingen zal een 24mm carb het er goed op doen?
trouwens de politie heeft een rollerbank en als je die kapot krijgt dan krijg je een heleboel geld ze denken dat het onmogelijk is maar ik denk dat een 2 fast 4 race dat ding zo aan puin blaast :winner:
in het begin geef je aan dat je meer wil dan de max getunede evo 12poorter 50cc, dan denk ik dat je beter een snellere cilinder kan uitkiezen ipv die corsa:s
en krijg je ook geld als je een sprintje wint tegen een politiemoter?
ik wil een lekkere all around cylinder waar ik mee kan sprinten en mee naar school kan rijden maar ook lange afstanden kan rijden van 200 300km
is die corsa niet snel dan?
ik wil niet lullig doen of je beledigen hoor maare..... FUCKING NOOB