This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hebo Manston Revolution & Hebo Racing ''Pata Negra''

ErikN

Well-Known Member
Hoi,

een hele tijd geleden is er een topic geweest, waar de Revolution cilinder van Hebo besproken werd. Topic is toen dicht gegaan omdat er heel veel gespecileurt werd over de cilinder, nu is de revo al een tijdje op de markt en ik vroeg me toch inmiddels af of er nu al daalt werkelijke ervaringen met de Revolution of Pata Negra zijn?

Oud topic: http://forum.scooterforum.net/forum/f37/manston-revolution-55819/

Er werd dus veel gezegd dat de Revolution een getunde Manston 2 is.....mocht iemand dit nader toe kunnen leggen en mischien wel over hun Revolution hier wat neer kunnen typen

Revolution:

Pata Negra:

Er zijn al best leuke score's behaald,

weet er zelf 2:

- XSH tuned revo: 21,9 sea
- std revo: 20,3 sea
(tuned revo is van een maatje van me, andere heb ik ergens voorbij zien komen)

Alleen jammer van die wandjes toch :X

Orrie zijn cilinder was zeker geen wand&cilinder probleem.

Verkeerde & te krappe montage en caburatie/smering was ook niet goed.

tuurlijk machiel :L
jij zou toch echt wel beter moeten weten hoor!
maar we zijn er al wel achtergekomen wat wel het probleem was.
en als je nu slim ben he ga je eerst is kijken voordat je een oordeel vijlt en ja hij ligt gewoon bij jeroen.

Ik heb een Manston ook wel eens op 80 graden gehad :W ding liep nog gewoon en wandje zag er gewoon nog top uit

Wandjes zijn gewoon minder als van Malossi, Evo of Pro race.... maar echt bager is ook anders te noemen.

Ik heb een Manston ook wel eens op 80 graden gehad :W ding liep nog gewoon en wandje zag er gewoon nog top uit

Wandjes zijn gewoon minder als van Malossi, Evo of Pro race.... maar echt bager is ook anders te noemen.
De revo ?

Ik heb met mijn manston 2 trouwes geen problems met de wand, is al een keer flink overheated geweest, niks an de hand