Hebo Manston Revolution & Hebo Racing ''Pata Negra''

ErikN

Well-Known Member
Hoi,

een hele tijd geleden is er een topic geweest, waar de Revolution cilinder van Hebo besproken werd. Topic is toen dicht gegaan omdat er heel veel gespecileurt werd over de cilinder, nu is de revo al een tijdje op de markt en ik vroeg me toch inmiddels af of er nu al daalt werkelijke ervaringen met de Revolution of Pata Negra zijn?

Oud topic: http://forum.scooterforum.net/forum/f37/manston-revolution-55819/

Er werd dus veel gezegd dat de Revolution een getunde Manston 2 is.....mocht iemand dit nader toe kunnen leggen en mischien wel over hun Revolution hier wat neer kunnen typen :)

Revolution:
et-hr4000261mrv.jpg


Pata Negra:
et-hr4000261mrvp.jpg
 
Advertisement - register to remove this

heb ook een revo @ pia met hr5, 28mm, hpi etc... ik mix 1:35 met Castrol A747, afgelopen week me eerste testreit gemaakt na een KVS lekkage. Toen werd hij ook 96 graden en stopte ie er ineens mee. de volgende dag heb ik gelijk de cilinder eraf gehaald en er was gewoon helemaal niks aan te zien. behalve dat de zuiger een beetje van zijn zwarte coating kwijt was. Met mijn cilinderwand is dus niks mis, denk dan togh afstel/montage foutje ofzo.....
 
Hebben jullie (bij wie ze kapot gelopen zijn) trouwens de zuigerspeling weleens opgemeten?
Ook geen slecht idee als je je cilinder terug krijgt van bv powerseal btw. ;)

Je gaat er bij dit soort bedrijven vanuit dat ze weten wat ze doen... blijkbaar dus niet (iig bij powerseal)
 
Nu we het toch over de Hebo lijn hier hebben, laten we het eens over de Hebo Racing 5 pijp hebben.

Ik heb hem vorige week bij vd Kruijs gezien,,,, damm :love: wat een pijp! Alleen hoe presteer dat ding voor 400 euro? (en ja ik kan het testen, maar mischien heeft iemand al ervaring ermee, op mina)

nieuw20hebo20006.jpg
 
Gaat dit alleen over de Hebo lijn, of over alle cilinders die bij Powerseal terug komen A-Bizar?


Neej ik bedoel dat bij heel veel cilinders die bij powerseal vandaan terug komen... de zuigerspeling imo veel te krap staat.
Soms 300ste bij 70 / 80cc cilinders. Persoonlijk vind ik dit erg krap.
Denk dat dit weleens de oorzaak kan zijn.

Misschien ook wel bij de hebo cilinders :)
 
Persoonlijk laat ik die cilinder iig nahonen nadat hij bij powerseal weg komt.

Over de HR5 mina, wel is getest op een revolution en deed het beter als de c21. Maar natuurlijk loopt elk blok anders...
 
Ik rij zelf ook pata negra met een Hebo Racing 5 pijp ga deze week testen rij zelf met mengverhouding 1:40 synthetische olie van eurol met 98 ongelood als ik iets meer weet deze week na het testen laat ik het even horen.
 
Wat ik me eigenlijk afvraag, zijn er nou al goede testbank uitdraaien van het apparaat ? Ik zoek me eigen een ongeluk maar kan niet vinde :P

Ik zie veel; 'het draaide lekker' en 'Me wand lig eruit'

Er zijn toch inmiddels wel een handjevol mensen die hem op de testbank hebben gehad ?
 
Back
Top