Nou eh, dat die wandjes niet van super kwaliteit zijn... was al lang bekend natuurlijk.
Volgens mij ligt het eerder aan de montage- & afstelkunsten van de eigenaar van de cilinder dat deze kapot is gelopen.
Nou eh, dat die wandjes niet van super kwaliteit zijn... was al lang bekend natuurlijk.
Volgens mij ligt het eerder aan de montage- & afstelkunsten van de eigenaar van de cilinder dat deze kapot is gelopen.
Helemaal met eens, heb zelf ook een tijdje een Manston 2 gehad...nooit wat mee gehad ding reed altijd en nooit last gehad van de wand. Volgens mij lig het echt aan de montage, wandje trek je er echt zomaar niet uit!
@ Orrie: Het is toch wel langer bekend dat de wandjes van Hebo, gewoon minder zijn dan die van bv. Polini en Malossi? Dus waarom ga je in heil Jaspah (beschuldigen)? :X
waar zit die fabriek in spanje dan want ik heb een huis in spanje wil ik ookwel ff langsgaan met me verhaalmits het neit tever is van marbella.
kwa wat petrik mengverhouding zegt,ik heb wel met tts olie gereden maar gewoon op 5 liter ong 200m olie.lijkt mij gewoon voldoende.
ik ga nu iig voor zekerheid en doe er sproeier 180 in zal wel zwaar verzuipen maarja.
kwa wat petrik mengverhouding zegt,ik heb wel met tts olie gereden maar gewoon op 5 liter ong 200m olie.lijkt mij gewoon voldoende.
ik ga nu iig voor zekerheid en doe er sproeier 180 in zal wel zwaar verzuipen maarja.
dus jij smeert ongeveer 1:50 wat je niet eens zeker weet met tts, en loopt hier rond te blaten dat hebo troep heeft? Gaat eerst eens bij jezelf te rade..
ik beschuldig hem niet maar je kunt ook snappen dat alles goed heb gedaan. en de wande was mij niks over bekent want met de manston 1 nooit problemen mee gehad en nu met de revo wel en kom op hoe de fuck krijg jij een halve wand uit je clinder8P die eerst wel goed loopt op de testbank!?
ja sorry maar nu geef ik ruud ook wel gelijk dat is wel zeer weinig ik smeer zelf 1:25 dus bij mij zou het zeer vee olie in moete zitte
Nee... je draait dingen om.
Die cilinder is gewoon keihard vast gepeert. (door wat, nouja dat boeit eigenlijk niet zoveel) maar het gevolg daarvan is dat de wand het heeft begeven.
Jij legt nu de schuld bij hebo, maar wat ik probeer uit te leggen is dat je het eerder bij jezelf (afstelling/montage) moet zoeken.
200ml op 5 liter is 1:25.dus jij smeert ongeveer 1:50 wat je niet eens zeker weet met tts, en loopt hier rond te blaten dat hebo troep heeft? Gaat eerst eens bij jezelf te rade..
200ml op 5 liter is 1:25.