Hebo alu ovaal?fluitpoorten?

eve

x-twb
Hallo,

Nou dat ik neit zoveel meer om men hoofd heb ,ga ik eens het een en ander testen.

Ik zat te denken (auw auw)

Is het mogelijk m zelf fluitpoorten aan te brengen als je er wat uurtjes afwerking in steekt?

Ik heb hier een gare hebo alu 70cc gevonden , Maar hij rijd nog dus ga ik het daar op proberen,als iemand hier al ervaring mee heeft laat me het dan ff weten .

toedeloe

8P
 
Advertisement - register to remove this

zou zonde van de moeite zijn , maargoed het kan wel zelf , als je een boormachine hebt , een freesje en een steentje voor nicasil
 
Hoezo zonde van de moeite,Ik zou het niet bij kleine gaatje houden hoor.

Maar ik heb er niks mee te verliezen als cc kapot is (boeie).

wil gewoon wat testen met dat haalt dat niks uit denk je?

Dacht dat iet meer poortoppervlakte in hoge toeren wel mooi zou zijn.
 
Als de ruimte tussen de spoelers en de hoofdpoort en de ruimte tussen de poorten en tapeinden het toelaten moet het geen probleem zijn.

Alleen zal je wel goed gereedschap moeten gebruiken
 
Als het goed is maak je die poortjes boven je hoofdspoelers dus daar heb je geen last van, alleen moet je eigenlijk van binnen uit beginnnen (met een haakse frees) en daarna van buitenaf naar dat gaatje toeboren.....of je moet goed kunnen richten ;)
 
Als je het goed wilt doen moet je nu gaan banken zonder bewerkingen en dan met de poortjes :P , dan weet je ook of je er nog wat mee opgeschoten bent.




.
 
je geeft zelf al aan dat het een gare hebo is , dus hoef je er niet aan te beginnen om prestaties er mee te gaan te halen. dan kun je beter een nieuwe pakken. tis hoogstens om even te proberen of het kan dan
 
die gare hebo is niet zo gaar ,rijd nog en aangezien ik zo nog juist dezelfde hebo heb maar ik topconditie,met een overmaat zuiger.

Dus als ik die eens laat honen denk ik wel dat die nog eens goed kan uitvallen..

En nuja,Ik test em eerst zo en dan met de zelfgemaakte fluiters.
 
oh , omdat je zei dat ie gaar was dacht ik meer aan versleten of echt gaar zegmaar..........

tis en blijft proberen , de poorten erin maken moet willen (50cc is makkelijker,meer ruimte) maar of het wat opbrengt..........

probeer het eens zou ik zeggen!
 
ik zeg alleen dat 50cc meer ruimte heeft voor zo'n poortje.

ik heb het wel gedaan bij een puch maxi cilinder maar daar heb je niks aan, probeer het gewoon................
 
Back
Top