Heb ik een piaggio/puch nrg mc2,mc3 of?

kenneth_f

Well-Known Member
hallo,
ik ben nieuw hier en weet niet of deze vraag hier thuis hoort .
Maar ik heb een piaggio nrg gekocht van het bouwjaar:'1998'
maar weet niet of het een mc(1),Mc 2 ,of Mc 3 want als ik wil beginnen met hem optevoeren moet ik dit weten,of is er geen verschil tussen deze?
MVG

Advertisement - register to remove this

als je even een foto post kunnen we het gelijk zien ;)

verder zit er verschil in poelies , vario , ontsteking , carburateur , luchtfilter , cilinder etc. door verschillende uitvoeringen en bouwjaren..

als je even een foto post kunnen we het gelijk zien ;)

verder zit er verschil in poelies , vario , ontsteking , carburateur , luchtfilter , cilinder etc. door verschillende uitvoeringen en bouwjaren..

Maar niet qua opvoeren Melf. Originele delen zijn wel anders. Maar opvoer spul is allemaal universeel.

ja en nee , bestel je bijv. een drukveer , koppeling , vario etc. zit er wel verschil in.

ook bijv, de uitwerking van een uitlaat maakt per type blok verschil , net als de onsteking , sommige std onstekingen werken niet echt geweldig met hoogtoerige cilinders , andere wel.

ook bijv. het luchtfilter verschild , net als de carburateur waardoor bepaalde dingen anders worden.

het is geen groot probleem natuurlijk en het blok is voor de rest hetzelfde alleen zou ik zelf wel graag exact de juiste info willen als ik met mijn scooter bezig wou , dan weet je zeker dat je het juiste advies mee krijgt en de juiste onderdelen.

Hoe kan ik een foto uploaden ik krijg telkens deze boodschap:Post denied. New posts are limited by number of URLs it may contain and checked if it doesn't contain forbidden words.
mvg

Dan kun jij er niks van..
Je gaan naar tinypic.com, klikt op bladeren, zoek je de foto op, klik je 'ok'. Dan klik je op 'uploaden' voer je de code in, dan krijg je een lijst met links, je moet je tinypic.com/35445.png hebbem.

Upload nou gewoon is een foto man als je informatie wil.

Dat hij watergekoeld is maakt geen zak uit.

Upload die pic, zet hem tussen img of ir tags, en klaar.

hpim1631.jpg
Hij pakt img en ir beiden niet, zal hem ff uploaden naar Tinypic, momentje ;)

[ir]http://i51.tinypic.com/334hk3s.jpg[/ir]

Et voila!

Zijn de knipperlichten op het stuur een beetje rond, of neigt het meer naar de ovale kant op?
Die van de MC2 van ronder dan die van de MC3, heb ik even nagekeken op foto's ;)

Back