This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Heavymotor scoot

Beerke said:
ik heb hem op een filmpje gezien , als het goed is is het van een fransman!!
knalt behoorlijk
waar heb je dat filmpje gezien dan ?
want op de site zie ik nix staan

@ Folkert@MinaRally: Ik wist wel dat die kit aangesloten zit en ook werkt... mja in mijn ogen kan je beter eerst eens een lijpere setup bij mekaar zoeken/kopen, en daar die NOS dan op zetten... mja ik weet dan wel nie wa voor een cilinder die Omega is, en hoe dik die getuned is...

menace said:
waar heb je dat filmpje gezien dan ?
want op de site zie ik nix staan

Er staat wel een filmpje op van deze Aerox, alleen rijd hij daar helaas niet (alleen stationair draaien) :'(

En die NX kit zit er waarschijnlijk ook niet op voor de prestaties

die gozer kan wel vette wheelies make ...met behoorlijke snelheid :W

die andere filmpjes van heavymotor

JohnB said:
Lezen???

En als je t niet geloofd zoek je maar in het artikel , allumage de Malossi

allumage betekend geen rotor hoor.....het zal wel iets van cdi + bobine zijn..

Tim_xsh said:
heeft dat ding niet eens een binnerotor??? :s

die plaatsing van die knop voor t nos is ook best onhandig denk ik ^^
Je hebt 1 hoofdschakelaar om het systeem in/uit te schakelen. En 1 knopje voor de inspuiting. Die 2e knop zit meestal gewoon bij het stuur, zal dus hier ook wel zo wezen.

Mol said:
Je hebt 1 hoofdschakelaar om het systeem in/uit te schakelen. En 1 knopje voor de inspuiting. Die 2e knop zit meestal gewoon bij het stuur, zal dus hier ook wel zo wezen.

ok , ik vond die knop zo gevaarlijk uitzien ( :+ ) dus dacht ik die is voor de nx , mja bedankt voor de info

Dat is ie dus ook, bij de tekst op de foto staat nog iets van "le pompe" waarmee vast de brandstofpomp bedoeld word.

Nick.G said:
Ik zie dat er ook een stuurdemper op zit maar hoeveel nut heeft dat?

Op een scooter waarschijnlijk niet zoveel. Het is meer voor bij hoge snelheden. Of je moet een scooter hebben met zo'n belachelijk stijle vork dat je wiel bij het eerste de beste kuiltje/steentje/oneffenheid naar links/rechts wilt slaan.

m.a.w. het zal vooral voor de looks zijn. En gaaf staat het zeker.

ff het topic een klein beetje schoppen.

er zijn intussen nieuwe pics van de heavy motor aerox opgedoken.
er zijn wel nog geen specs of grafieken van het ding verkrijgbaar maar dat houd ons niet tegen nog een beetje te geilen op die foto's
ik spot trouwens roest op zijn MHR pijpje

[MOD EDIT]
Ik denk dat de heavymotor mannen het niet zo prettig vinden dat ja alle foto's direct linkt.
Voor de nieuwe foto's zie: http://www.heavymotor.com
[/MOD EDIT]

Beetje beunhaas z'n ding, mina vert LC
Wel vet dat die gast zo'n wilde fantasie heeft (en genoeg geld om alles te realiseren ).

hoe zou dit rijden? ik denk dat er toch wel erg veel druk op de veer komt te staan. maar zou het meer zijn als in normale positie ?

Die slider is echt een hok

en @ aerox : stuurdemper aan de binnenkap? :X

maar wel respect voor het polijsten van de malossi demper, dat is kutwerk, grove demper :X