Heavymotor scoot

Mol

Moraalridder
n10.jpg

Wat ik me dus afvraag is of er motorische prestaties van dit ding bekend zijn. Ik kwam em toevallig tegen vandaag en aangezien er ook een NX kit opzit lijkt het me best leuk om er wat meer over te weten te komen.

Advertisement - register to remove this

Hij rijdt met een Omega cilinder , 21mm , malossi rotor , een MHR trofeo pijp en NX kit.

Maar er wordt in geen van alle artikelen gesproken over vermogen.

Maar die pijp is dat nou apart model of gewoon de NL team met eenandere demper bevestiging.

Vanuit de ene pic lijkt t een NL model zegmaar en vanuit de andere hoek weer niet

Ik had altijd begrepen dat het motorisch ook nogal heftig moest zijn. Het lijkt erop dat de NX er ook meer voor de sier opzit dus?
Maargoed, al wel iets meer duidelijkheid. Ik vind de uitlaat best wel op een Piaggio model lijken eerlijk gezegd.

Mja die tailpipe staat gewoon zo raar , want de tail is evengroot als van een pia team 99 pijp , zeker niet evengroot als een team 2000.

Dit is toch ook gewoon een Team 2000 voor mina :?

Haut moteur Omega (diamètre 47.6 mm), + Kit NOS, pot Malossi MHR Trophée, allumage Malossi, boîte à clapets Malossi carbone, carburateur de 21 mm, variateur Polini Evolution, embrayage Polini deux machoîres, filtre à air Hebo

-Omega Cilinder
-NOS Kit
-Malossi Trophée pijp
-Malossi Membraan met malossi klepjes
-21mm Carb.
-Evo Vario
-Polini Poulies
-Hebo filter

Opzich niet heel bijzonder.

vriend van mij heeft die pijp gehad toen die bij fred motoren een team 2000 setje haalde... het is de eerste type team 2000 pijp

die scoot zijn we hier toch wel eens vaker tegengekomen..?

in elk geval wel een vet ding... al valt de setup eerlijk gezegd een beetje tegen dan..:)
is die NX kit wel 'klaar voor gebruik' zeg maar of echt voor de sier..?

Tim_xsh said:
heeft dat ding niet eens een binnerotor??? :s

die plaatsing van die knop voor t nos is ook best onhandig denk ik ^^

JohnB said:
Hij rijdt met een Omega cilinder , 21mm , malossi rotor , een MHR trofeo pijp en NX kit.

Lezen???

En als je t niet geloofd zoek je maar in het artikel , allumage de Malossi

Back