HD 7T Pia Sr.

Der zijn er al zoveel onder de 8 gegaan met mijn gewicht of nog zwaarder dus mogelijk is het wel:)

Maar het jammere is dat ik geen tijd had de laatste run op nijmegen. Toen reed paul 7,5 en ik finishte echt vlak achter hem;) Dus onder de 8 gaat wel lukken:)
 
Der zijn er al zoveel onder de 8 gegaan met mijn gewicht of nog zwaarder dus mogelijk is het wel:)

Maar het jammere is dat ik geen tijd had de laatste run op nijmegen. Toen reed paul 7,5 en ik finishte echt vlak achter hem;) Dus onder de 8 gaat wel lukken:)

Dat zegt niks, had ik toen ook dacht ik yes die jongen rijd goeie tijden en ik reed ook net achterhem maar zat wel 1 sec verschil in:p


Hahahah die ophaning van je frame:p V-snaar:p
 
ja precies zeker is het ook niet:) maar het is wel gewoon mijn streven.
Ritchie vertelde mij dat 0,1 sec ong gelijk is aan 1 scooterlengte, en ik finishte niet eens 2 lengtes achter hem.

Tja ik moet wat he met die oude snaren:W
 
Je kunt nog best veel winnen aan gewicht.

Sd carter pakken, voorvork bewerken of lichtere erin. Je radiateur is volgensmij ook mega groot. Pak een kleinere en hang hem op een andere plek. Niet in de voorkap ofzo. Scheelt ook al snel weer 1 miss. wel 2 kilo aan water en slangen.

Frame kun je ook nog vanalles aan afslijpen want je bent zeker niet tot de max gegaan.
 
Je kunt nog best veel winnen aan gewicht.

Sd carter pakken, voorvork bewerken of lichtere erin. Je radiateur is volgensmij ook mega groot. Pak een kleinere en hang hem op een andere plek. Niet in de voorkap ofzo. Scheelt ook al snel weer 1 miss. wel 2 kilo aan water en slangen.

Frame kun je ook nog vanalles aan afslijpen want je bent zeker niet tot de max gegaan.

Denk dat het ook nog mogelijk moet zijn om de kappen te kunnen monteren onder dat er zo los aanhangen. ik weet niet welke klasse hij gaat rijden.
 
ja precies zeker is het ook niet:) maar het is wel gewoon mijn streven.
Ritchie vertelde mij dat 0,1 sec ong gelijk is aan 1 scooterlengte, en ik finishte niet eens 2 lengtes achter hem.

Tja ik moet wat he met die oude snaren:W


jij rijdt echt geen 7.7 hoor met die tank.
en dat 1 scooterlengte 0.1 sec is.....vind ik een raar verhaal...
dat kanje nooit weten.ook ritchie niet.
 
jij rijdt echt geen 7.7 hoor met die tank.
en dat 1 scooterlengte 0.1 sec is.....vind ik een raar verhaal...
dat kanje nooit weten.ook ritchie niet.


7,7 lijkt me ook erg sterk.

Dat had ie bedacht met kees. Kees won met 1 scooterlengte en ritchie reed 0,1 sec langzamer. Je hoort mij toch ook niet zeggen dat ik 7,7 reed. maar in concludeer hier wel uit dat ik er mee onder de 8 kan.


Ik wil julie nu ook vragen om deze discussie te stoppen, ik begin het een beetje zat te worden:)

ziet er masterlijk uit dit dingetje

Bedankt man:W!
 
vind het erg sjeun staan dat epc stuurtje, en idd wel even een andere klamp erop zetten voor het gezicht en "gewicht"

verder gewoon een strakke sr, niet te veel poespas maar toch rees
 
jij lult voor je praat:p

aerox die dit jaar scooter 70 reed(waar ik op genemuiden 1e mee werd:p) heeft een uitgefreesde sr achtervelg sorry dus niet orgineel

Ik had het zelfs op mijn straatroxje:D Orgineel is het niet meer dus idd, maar daarom niet minder vet natuurlijk:) Ben ook van mening dat Oscar ze Sr wat lichter mag maar dat is mijn mening natuurlijk:p

Gewoon lekker zo door beunen en dan komt het vanzelf wel goed:+ Of het nu licht word of niet:p
 
Het begint toch een soort van gezellig te worden in de garage:W

[IR]http://i47.tinypic.com/vnntjp.jpg[/IR]

[IR]http://i47.tinypic.com/avhjec.jpg[/IR]
 
Jaa daar had k ff het koplampglaasje mee vast gezet om te kijken of dat nou zoveel beter zou staan:+

Plannen, sparen voor onderdelen he:W Duurt nog wel ff voordat ie af is.

Sowieso maak ik straks even een verkoop topic voor de voorvork, die mag gelijk weg:+
En dan gewoon spullen verzamelen. Sr ga ik niks van af halen;)
 
Back
Top