This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

HD 7T Pia Sr.

Achterbandje ziet er leuk uit

mare volgende x ben k erook wel bij maja vriendin gaat ook voor he (A) en dan neem k de mijne ook mee

suc6 verder en zou wel nice zijn als je bandje egt wordt vergoed

Haha als we de volgende keer wel mogen!8P
Organisatie wist opeens van niks en achteraf ook reacties dat autovrije dag in teken van het milieu stond, bandje roken is daar nou niet echt bevordelijk voor
Maar dat was blijkbaar een miscommunicatie tussen gofast en organisatie dus ons werd niks verweten

Vergoeding hoor ik van de week nog over Zou wel fijn zijn ja:W
 
Ik zit even te wachten op de bekendmaking van de nieuwe klasse.

Dan ga ik pas echt nadenken over hoe ik alles ga doen.
Als die klasse niets voor mij is dan ga ik scooter 70 rijden en dat laat ik het blokje gewoon zo
 
MWah die kijk ik nog wel even na in wat voor staat die is, maar van dat burnen hoeft ie niet persee gelijk gaar te zijn

Maar t kan altijd dus daarom controleer ik het iig wel
 
Nee valt wel mee. Stnd klasse met ietsje minder strenge regels

ik ben echt weer aan het twijfelen gezet of ik nu met een zip de gewichtsklassen ga rijden:X
 
Het word een gewichtsklasse, 140 kilo minimaal. Er zijn wel wat dingen zoals frame die aangepast mogen worden nu. voorvork verlagen mag. verder zal het binnenkort vanzelf wel bekent worden

Ga nou niet allemaal dingen roepen voordat het echte reglement er is. Er zijn meerdere concept reglementen, weet niet welke jij hebt...
Er is pas iets definitief als het reglement ingediend is. Als dat zo ver is verschijnt het vanzelf op de SBO site.
 
dus het wordt een een klasse tussen de standaard en scooter70 in? wel ideaal. gewoon overstappen naar een zip blokje houden overzetten en knallen!
 


Ik weet ook niet alles hoor.
 
Last edited:
Zag dat je de SR te koop hebt gezet. En zag dat je met zip 2000 wilde gaan rijden.
Ben beniewd wat het doet, heb trouwens nog zip2000 velgen en max verlaagde vork als je interesse hebt


succes verder