HD 7T Pia Sr.

blijft echt een verse SR,
vond aan het begin het pia SR achtervelg maar niks, maar vind het nu echt een tof velgje, staat er echt goed bij.
ga je verder nog wat aan de kappen doen of laat je ze zo?

succes verder!
 
Dankudankuu:W Ja ik zit nog een beetje te twijfelen over hoe en wat;)
Ik ben er iig gister achtergekomen dat m'n sr voor m'n gevoel nu nog zwaarder weegt dan een stnd zip:X Maar ik ga er denk wel gewoon mee verder!
Kappen zullen er dan wel weer gewoon op komen:)


Gister naar nijmegen geweest!
Vond het een erge vette meeting, heb weer wat dingetjes geleerd en ervaring opgedaan:)

Sochtends samen met mike.v.w. nog even rennend het tijdsysteem getest:W
deed er beetje joggend 29 sec over, volgend jaar ga ik hem met een andere broek aan sprintent doen:D

Keuren ging ook allemaal goed, moest alleen even m'n rotor aftapen, had er wel een plaatje voor gedaan maar dat was niet genoeg:)

Toen maar een run gaan doen. Sr liep onderin nog steeds niet goed:(
dikke dip onderin en een tijd van 8,7 geloof ik met 0,2x reactie. Viel dus tegen:(

Toen nog een keertje, was een beetje hetzelfde verhaal.
Dus toen even beunen, gasnaald anders gezet, mischien hielp dat. even in het rennerskwartier paar keer gas gegeven, liep al beter!
Dus ik me pak aantrekken, begeefd m'n waterpomp het opeens:(
Toen bij vasco een pomp kunnen lenen! Vasco bedankt nog eens!

Toen weer een run gedaan, 8,5 met 0,3 reactie. Stuk beter al maar niet goed genoeg:)

Toen even wat aan m'n overbrenging gedaan. Thnx to SAP-tuning die me even geassisteerd hebben:W

Sr was onwijs fel onderin wat resulteerde in wielspin:+

Half 4 in de rij gaan staan, laatste run tegen paul(streetzipsp)
Bij de start schoot m'n voet van m'n frame waardoor ik rood licht kreeg:(

Toch maar gewoon gas gegeven en ik eindigde 5 -10 m achter paul en hij reed 7,5. Tijd zal wel rond de 8 gezeten hebben:W

Organisatie bedankt voor deze leuke dag!:W

Als iemand foto's of filmpjes heeft post ze dan gerust:D!
 
Plannen zijn alleen me blok sneller krijgen, tunen dus en onderin een berg vermogen:) Heb mario er net nog over aan de tel gehad over hoe en wat er getest gaat worden enzo:) We hebben al 6 uitlaten:D

Blijf denk gewoon met me sr rijden.

Bedoelde je trouwens die sonic die op een berg in de loods ligt pat?:+

Zondag ga ik trouwens lekker me bandje op burnen bij dat gofast evenement!:W
Dus ik ben bezig met me kappen er weer op te zetten. stage 6 stickers worden dus vervangen door go fast stickers...

Heb er nu al zin in:D
 
haha jammer idd dat je het nog zo laat las;)

Ik scheen echt net niet met me velg over de grond gegaan te zijn:D
T was zoooo fucking vet he:W Volgend jaar zeker weer:W!!
 
Achterbandje ziet er leuk uit :)

mare ;) volgende x ben k erook wel bij :P maja vriendin gaat ook voor he (A) en dan neem k de mijne ook mee :D

suc6 verder en zou wel nice zijn als je bandje egt wordt vergoed :D
 
Back
Top