This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hattrick

jahoe ik ben alweer aan het winnen sta op dit moment 4-0 voor en al mijn concurenten staan achter


[edit] Ik heb dus gewonnen 4-0, mijn concurenten
nr1. haalt 0 punten en nr2. haalt 1 punt. ze staan beide op 22 punten en ik kom door mijn laatste overwinningen op 22 punten te staan... nog redelijk spannend in deze competitie [/edit]
 
Last edited:
3-1 gewonnen. 1 van mn doelpuntenmakers speelde wel 'erg slecht' :S

Naja, teamgeest is alweer beter, supporters zijn dolgelukkig... olé
 
Mja, ben ook maar begonnen met een team. Onder de naam: Stealth2000, hoe orrigineel:#

Maar ik zit nu nog opgescheept met een zooitje hufters van van spelers, ze maken niks klaar:|
 
KUT, verloren dus... 1 van m'n beste speler 3 wedstrijden geblesseerd

Al m'n spelers spelen zwaar kut gewoon... hebben geen conditie enzo :?
 
Originally posted by bissie
jippie, 5-3 gewonnne. STa nog steeeds 6de maar volgende seizoen wil ik promoveren.

Ik denk dat ik volgend seizoen wel kan promoveren omdat de eerste 2 verliezen nu alles en ik win alles de rest stelt al helemaal niks voor
 
Mja ik ben altijd te lui om hele team te veranderen, dus ik gebruik bjina altijd dezelfde spelers. Ik heb ook maar 18 spelers ofzo, mgoed
 
Originally posted by Aeroxruud
supporters geïrriteerd..

er is er al 1 opgestapt

Mijnde zijn na de overwinning van zondag dolgelukkig (595 fans)
sponsoren : tevreden
zelfvertrouwen : sterk
en teamgeest : woedend

Hoe verbeter ik die teamgeest :S??
 
Ik heb al 609 supporters :W , supporters: in de wolken, sponsoren: tevreden.
En uhm sja je teamgeest weet ik niet te veranderen, misschien komt dat omdat je laatst een andere speler hebt gekocht? of je trainer ontslagen?
 
Last edited: