Hattrick

Gelukkig had ik gisterochtend ofzo m'n opstelling al klaar :) Scheelt weer, maar is maar irritant dat die server weer gecrashed is...
 
Ik kan nog steeds niet inloggen, heb btw hattrick al gemailed wat er aan de hand is. Nog geen reactie terug gehad.

Ik kan dus kan m'n verslag niet zien :(
Wel de uitslag; 2-5 gewonnen en ik zie dat 2 spelers van me rood hebben gekregen, waaronder m'n UITMUNTEND middenvelder van 522000 :(
4 teams boven me hebben gelijk gespeeld en alleen de nummer 1 heeft gewonnen, dus ik kom dichterbij :)

wel vaag dat ik niet in kan loggen :?
 
Ik heb voor het eerst deze competitie verloren :( 3-1 in een uitwedstrijd. Mijn slechtste man was ook een noodgedwongen centrale verdediger, omdat 2 andere verdedigers geblesseerd zijn :(
 
Damn, genaaid hiero..
Iemand heeft nieuwe teams aan zitten vragen met gegevens van mij, daarom mag ik nu niet meer inloggen...

Hoop echt dat het goed komt [ben nu aan het mailen met gm]
 
Nee, nog steeds niet.. krijg geen reactie meer :|

Ik had gemailed:
Ik kan niet meer inloggen, paswoord en usernaam zijn gewoon oké, weten jullie hoe dat komt?

Reactie:
Je hebt nieuwe accounts aangevraagd

Mijn reactie:
Ik heb geen nieuwe accounts, ik heb echter wel vorig jaar bij jullie gemeld dat ook mijn pa hattrick wou spelen. Dat vonden jullie goed.

Reactie:
Nee, daar heb ik het niet over. Je hebt nieuwe teams aangevraagd

Mijn reactie:
Heb ik echt niet, misschien heeft er iemand mij zitten naaien?
Ik heb pas supporter genomen.. lekker is dat


Heb vervolgens geen reactie meer terug gehad.
Maar ik ga ze zo maar weer mailen...

Ik ben toch niet stom, als hun al weten dat ik en m'n pa via hetzelfde netwerk hattrick doen dan ga ik toch geen nieuwe teams aanvragen :|
 
Originally posted by Casper
Lekker is dat, die gasten hebben volgens mij echt alles door....

Neen, ze denken dat ze alles door hebben.
Maar hier klopt echt geen flikker van en ze hebben nu al 2 dagen niet gereageerd.

Heb net maar weer een verhelderende mail gestuurd...
 
wat hebben jullie als coach? ik heb gewoon een oude vent die in mn team zat. of zou eht niet erg veel uitmaken?


( ik heet droekels )
 
Back
Top