This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hattrick

Ruudt: hoe zoek je op naam, of hoe zoek je uberhaupt op jezelf?

Ik heb een oefenwedstrijd verloren met 0-3 tegen een VI'er
 
Met 3-0 gewonnen van een VII team Gaat de goede kant op met de Armada FC M'n centrale verdediger had een hattrick 8P

Volgende oefenwedstrijd maar weer thuis spelen. Je kan toch trouwens ook met een verzameling teams zelf een oefen-beker-competitie beginnen?
 
Originally posted by Casper
Ruudt: hoe zoek je op naam, of hoe zoek je uberhaupt op jezelf?

Ik heb een oefenwedstrijd verloren met 0-3 tegen een VI'er

klik op nederland
dan search
user

easy
 
Jawel Casper.. kijk eens verder dan je neus langs is rechtsboven staat een rijtje links waaronder 'zoek speler'
 
2-1 verloren in de competitie
Maar het blijft spannend.

Woensdag tegen Ties.. ben benieuwd

Ik ben nu ook supporter trouwens.
 
Mja, normaal gesproken verlies ik woensdag natuurlijk Zondag uit gewonnen met 1-3. De nummer 2 heeft verloren waardoor ik nu alleen aan kop ga
 
ik zit in Divisies: # 7 in VIII.296
en sta 1e laatste haha. volgende competitie ga ik er wel voor. train nu liever tot ik een fatsoenlijk team heb. btw: mijn naam:

droekels

voor de gene die durven
 
Hmz, vergeten opstelling door te geven voor de oefenwedstrijd... speel nu dus met m'n standaardopstelling.. sta 1-0 achter...
 
1-0 gebleven, ik speelde met m'n 11 spelers die het minst goed in vorm waren.

Toen viel er 1 uit en de invaller (met wel een goede vorm) scoorde de 1-0, wel typisch.

Maarja, het verrassende van de ratings vond ik dat m'n middenveld goed was
 
In de competitie met 5-0 gewonnen, terwijl de nummer 3 wint van de nummer 2. Ik sta nu met 15ptn bovenaan, 2e en 3e hebben 9ptn. Redelijk gunstig denk!
 
goed middeveld, dat is zeker netjes! Bij nog steeds matig

Mja, dit weekend wel ge0wned met 3-0
Volgende week motsen tegen de koploper....
 
Originally posted by Casper
goed middeveld, dat is zeker netjes! Bij nog steeds matig

Mja, dit weekend wel ge0wned met 3-0
Volgende week motsen tegen de koploper....

goed middenveld was met mn reserve team

0-2 verloren .. voor de 3e keer al dit seizoen... alleen maar omdat m'n fuckin' aanval maar niet hoge ratings haalt
 
hattrick is down, vanaf 11 uur al ofzo.. serverproblemen.. gister ook al

heb dus geen opstelling kunnen maken, waarschijnlijk staan er iets van 3 spelers opgesteld [zo ziet het er standaard uit bij mij geloof ik als ik nix aanpas] en heb je dus een walkover