This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hattrick

20 000 euro per week in mn jeugdopleiding steken
Elke week een speler uit de jeugd halen (keeper of speler)
Soms trek je er dan een goede speler uit bijvoorbeeld 1 van 17 jaar die goed is in scoren... die kan je dan voor 4 keer z'n waarde verkopen en dan kan je weer andere spelers kopen

Maar de meeste spelers die ik heb stijgen steeds in waarde door de manier waarop ik ze train.

Ik heb ook echt alle regels enzo door zitten lezen...
 
mijn jeugopleidign is ook "goed" en heb de max geinvesteerd.

Elke week nieuwe speler maar heb nog aar 1 echte goeie speler gehad . En me spelers worden bijna niet meer waard. WAt geef jij voor trainingen joh :S
 
Ik train op scoren (geld alleen voor aanvallers)... zo kan je 6 aanvallers per week trainen op scoren ( de rest van je team train je dus niet)

3 aanvallers op zondag
3 aanvallers op woensdag

na 8 weken trainen op scoren zijn van alle 6 de spelers de vaardigheden gestegen en zit er dan een speler tussen van bijvoorbeeld 18 jaar en die dan GOED is in scoren dan kan je die voor heel veel verkopen...

spelers van 17-18-19 zijn het leergierigst ... dus daar verandert het snelst iets..
 
en je bent geaccepteert.

Hopelijk heeft hij minder toppers als jij, want, dat team van jouw heeft 10 x betere spelers als mij .

Njah we zullen zien wie der wint
 
Pa begon goed!

1e minuut 1-0
3e minuut 2-0

maar toen maakte jij ook binnen 3 minuten (22e en 25e) weer gelijk
 
Last edited:
ik moet wel ff zeggen dat pa 3 reserve aanvallers, 1 reserve rechtsback en 1 reserve mid mid heeft opgesteld

2-4...
 
nee ik doe het niet meer.
Heb het een maandje of 2 vrij intensief gedaan maar ben er daarna mee opgehouden....
 
hmz, ik kan andere hattrick topic niet meer vinden? de meer recnte dus.. naja dan maar ff hier: ik speel weer: Armada FC (361644) daag me maar uit