Hattrick

Ik had ergens gelezen dat alleen maar de spelers die opgesteld worden getrained worden...

Ik zat nog in de beker maar nou had ik gewoon al m'n jeugdspelers opgesteld zodat die ook getrained worden, de beker winnen is nu toch een kansloze missie :D

Nou stel ik gewoon iedere woensdag een totaal anders team op dan dat ik zaterdags opstel :)


Oja ik had trouwens met 6-1 verloren :D
 
Nou dat doe je goed :)...dat doen bijna alle teams....of je moet echt serieus voor de beker willen gaan, mja net wat je zegt; kansloos.
Ik had per ongeluk 1 klein foutje gemaakt, me spits opgesteld die in uitstekende vorm is....gelijk geblesseert
 
Hoe gaat het met de Hattrickers?

Ik moest uit tegen de nr 6 (ik nummer 2)
Heb daar met 9-1 gewonnen! 8)
Alle sterren bij het rapport bij elkaar opgeteld had ik er 20,5

Ik sta nu samen met een ander team bovenaan en ben in de competitie nog ongeslagen :D

1. de jagertjes 4 25 - 2 12
2. Hellmond Terror Corps (ik) 4 21 - 3 12
 
k heb met 5-3 op mn broek gekregen bij ixxis ofzo. sta nu 4e in de competitie met 6 pnt uit 4 wedstrijden, staat wel redelijk dicht bij elkaar btw.

mn broertje had met 8-0 verloren van de polderbiggen u.i.t had daarvoor alles gewonnen.
 
Ik heb ook alle competitiewedstijden gewonnen, dik met 7/6/5-1 ofzo...mijn ratings beginnen al aardig omhoog te gaan :d...stadion uitgebreid, paar topspelers met 3 sterren...en ik sta eerste.
K was btw wel uit de beker geknikkerd door een 3de divisie gast, mja dat interesseerde me niet zoveel.
Zondag tegen de laatste :W , aangezien ik afgelopen keer van de nummer 2. met 7-0 won, kan dit nog wel wat worden....niet echt spannend, maar toch leuk om zeker te weten dat je wint :p .
Binnekort daag ik 1 van jullie wel weer uit, btw ik heb bijna me hele klas aan deze verslaving geholpen :D
 
Ik heb er al 1...maarre dan moet je gewoon linksboven naar een ander land gaan en dan zoeken bijvoorbeeld naar divisie V.120 ofzo dan klik je op een team en kan je die gewoon uitdagen.
 
ja ik win ook alles dik...heb nu in me huidige elftal 5 spelers die 3 sterren halen; terwijl me 2 beste verdedigers geblesseert zijn, mja k ga me ff verdiepen in jullie teams, kijken of het wat is :D
 
jezus, hoe kom jij aan zoveel dure spelers??

Allemaal gekocht of heb je geheime trainingsmethode ofsow :P?

Damn vandaar da ik zoveel verlies :D.

Sorry ze zijn te duur voor me :)
 
Back
Top