This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hattrick

Ja ik heb ook al een wedstrijd......maarja ik was kampioen geworden en heb veel geld gevangen, helaas verloor ik me promotiewedstrijd te dik, dus nu ga ik gewoon een sterke verdediging opbouwen (aanval zit wel snor) en dan heb ik wel meer kans in een hogere divisie....
 
krijg je veel pleuros bij kampieonschap?

Ik heb namelijk nog een kapitaal van 35000 euro
Duzz kan wel wat cash gebruiken.....
 
ja ik kreeg volgens mij 75000 en ik kreeg heel veel sponsorgeld en topscoordersgeld en suportersgeld .
Dus heb meteen maar ff wat inkopen gedaan
 
/off topic

ik krijg elke x een mail als er in deze thread wordt gereageerd, echt alleen deze en ik heb t volgens mij uitgezet, weet iemand waar t aan kan liggen?

/off topic

ik sta nu 5de in de competitie
 
Ik had hetzelfde , had de instellingen goed staan, en nog kreeg ik ze, maar Bas heef hetn opgelost, geen idee hoe maarjah.,
 
Originally posted by Sushi
hoe haal je een speler terug van de transfer lijst ?

Uhm, de enigste manier is denk ik zelf erop bieden
Trouwens de uitslag van je vriendschappelijke wedstrijden doet er niet echt toe hoor....je team wordt er niet slechter van als je met 10-0 verliest, het enigste wat volgens mij dan een nadeel is; is dat er geen suporters bijkomen....
 
Originally posted by ScootAsch
2-0 verloren voor de Beker lekker begin van een nieuw seizoen/... :|

2-6 verloren voor de beker (1e wedstrijd ooit), mja ben net begonnen en moest tegen een veel hoger spelend team . Ik vind dat ik trouwens al wel aardig wat goede spelers in mn team heb, vooral mn spits en middenvelder zijn :W

ps teamnaam = KEST 2