Harcore 4 life as. zaterdag

Originally posted by //\\//\\@$t€®
Fuck ... was zeker vet .. DJ paul draaide UBer ... Kwam arne nog tegen. vaag dat je me herkende tussen al die kale ... HEhehe ... Roy niet..

Neej :? We hebben de hele avond opgelet, maar je echt nie gezien... Arne nog wel gezien trouwens :).

In het begin vd avond vonnik ut nog nie echt vet eigenlijk :(. Maar na een tijdje kwam ik wel op dreef gelukkig 8). Neophyte was ook wel koel.
 
Het was echt supervet, Stunned Guys draaiden bizar, die gozer van RTC ook...Ik ben er volgende keer zeker weten weer!
 
Originally posted by Arne
Het was echt supervet, Stunned Guys draaiden bizar, die gozer van RTC ook...Ik ben er volgende keer zeker weten weer!


Ja arne had het geloof ik wel naar zijn zin hoorde ik hahaha...........



Nog weesten afterpartyen in 7bergen8P
 
Ik had de hele tijd rondgekeken om //\\//\\@$t€® te vinden, maar dat lukt niet echt. We kwamen Arne idd nog wel tegen, maar hij was een beetje vaag volgens mij :p
Ut was wel een vet feestje op zich, maar ik was vrij gaar rond een uurtje of 4 :(
 
Originally posted by AppieNRG
Ik had de hele tijd rondgekeken om //\\//\\@$t€® te vinden, maar dat lukt niet echt. We kwamen Arne idd nog wel tegen, maar hij was een beetje vaag volgens mij :p
Ut was wel een vet feestje op zich, maar ik was vrij gaar rond een uurtje of 4 :(

Ik trok het begin juist minder... Iets teveel gezopen en van springen werd me maag nie echt vrolijker... Dus op H4L maar snel overgestapt op cola en daarna op water. Gelukkig haddik na een tijdje weer energie te over 8) :p.
 
ja arne was niet helemaal meer nuchter ... Hij was ze maatjes ook aan het zoeken volgens mij ... Hehehe Ik heb bijna de hele avond boven gestaan... 100% stampen uiteraard .. Ik was half 6 thuis ofzo was ook gaar
 
Originally posted by //\\//\\@$t€®
ja arne was niet helemaal meer nuchter ... Hij was ze maatjes ook aan het zoeken volgens mij ... Hehehe Ik heb bijna de hele avond boven gestaan... 100% stampen uiteraard .. Ik was half 6 thuis ofzo was ook gaar

half 6 al? 8P

Ik was niet de hele tijd boven, in het begin stonden we redelijk vaak achteraf beneden (vanwege die k*nkerhitte :|), maar dat vond ik niet echt tof... Toen gingen we maar ff vooraan staan, 10x vetter en 5x warmer :). Later ff naar de classics, zakt er nog ff zo'n gast voor me neus in elkaar 8P. Maar classics was toch wel duidelijk het vetst 8)
 
JA hehe ik had net een paar nummers van neophyte meegepakt, toe ging ik pleite... terugweg continu 180 gereden was zo thuis... 25 min vanuit rotterdam naar Zoeterwoude
 
Originally posted by //\\//\\@$t€®
Ik was in me 1tje in de auto .... er was godver net geen plek voor me over in de auto

Mjah en er waren ook nie veel bijrijdsters om te recruteren ;). (en degene die er waren zou ik geeneens willen recruteren :rolleyes: )
 
Last edited:
Tralalala kijk wat ik vind op t Internet:

DSC07101.jpg


:rolleyes:
 
5 Maart moet ik op voor rijbewijs, als ik slaag ga ik 7 maart met de auto naar H4L :D En als ik niet slaag, ga ik ook hehe, Rotterdam is toch mijn stad he :p En bovendien, H4L is super.

[EDIT] Hey Paultje, ga jij mee als ik slaag??
 
Hahaha het is echt te erg idd, en hier was ik nog redelijk nuchter...KOBUS heeft als het goed is nog een foto op t laatst van de avond waar ik op sta samen met de Darkraver.

7 maart weer denk :)
 
Back
Top