Advertisement - register to remove this

Prachtig, vind het echt een hele mooie machine!

Niet!!!! Heb het al eens gedaan en het is echt smerig vast met risico op schade (Chinese koplampen zijn vrij universeel, zit ook veel op scooters dit ding). Als je al schade hebt en het moet los dan is koken in water een redelijke optie, maar let er heel goed op dat het omhulsel kan vervormen als je er druk op zet. Is er een specifieke reden waarom je dit wilt doen? Wie weet is er een andere optie wat je kan helpen...
 
Ja het heeft wel een rede, aan de bovenkant zit roest en er zit ook een kras op. Dus ik wou proberen hem er andersom op te doen.
 
Afplakken, schuren en spuiten is dan je beste optie. Loshalen is vernielen en kost je meer. Schuurpapier is een euro en spuitbusje goedkoop 4 euro. 2K, aflakken en etc ben je niet nodig.
 
Van een LaSoeris ding, vrijwel identiek hoe het in elkaar zit en waardeloos om los te halen en zou het niet weer doen. Kans dat de ring breekt of scheurt is ook gewoon groot. Bij mij maakt het niet uit op dat ding, maar bij de Hanway zou ik het niet proberen. Een universele wil je niet aanschaffen want dat staat niet mooi en de originele is volgens mij ver over de 40 euro (uitgaande van gemiddelde originele koplampen).

Hoe staat het qua roest in het algemeen (?), aantal jaren geleden zocht ik er nog naar maar de reacties waren toen niet positief.
 
Back
Top