Ja idd had ik ook al gezien, ben zelf persoonlijk niet erg fan van 4takt schakelbrommers.Is idd waarschijnlijk een Lifan blok met staande cilinder ,
wat tevens een replica is van het Honda motorblok wat onder bijvoorbeeld de Honda CB50 ligt.
Het zou me niets verbazen als er ook originele Honda onderdelen passen in die blokjes.
Mooie fiets trouwens die Hanway raw50 , je kan op dit model complete motorblokken monteren tot en met 250 CC kan ik me herrineren.
Met een 125 cc motorblok 4takt lijkt het me wel leuk toeren op zon Hanway raw,Ja idd had ik ook al gezien, ben zelf persoonlijk niet erg fan van 4takt schakelbrommers.
Brink motoren is idd de beste die er in gespecialliseerd is.4taktwinkel zou ik niet aanraden. Is nogal duur. Brinkmotoren is de goedkoopste winkel die ik kon vinden
Post automatically merged:
125cc 4t is heerlijk. Lekker veel koppel zonder lawaai. Rijdt echt bijzonder comfortabel.
Vind het wel belachelijk dat je er eigenlijk een motorrijbewijs voor moet hebben. Want zo belachelijk snel gaat een 125cc 4t toch niet
Heb helaas al een kitje gehaald op 4taktwinkel, was inderdaad duur voor de kwaliteit die je krijgt.4taktwinkel zou ik niet aanraden. Is nogal duur. Brinkmotoren is de goedkoopste winkel die ik kon vinden
Post automatically merged:
125cc 4t is heerlijk. Lekker veel koppel zonder lawaai. Rijdt echt bijzonder comfortabel.
Vind het wel belachelijk dat je er eigenlijk een motorrijbewijs voor moet hebben. Want zo belachelijk snel gaat een 125cc 4t toch niet
Vindt het zelf ook erg belachelijk dat je voor een 125cc 4takt motorrijbewijs nodig hebt, rijdt heerlijk maar is voor mij te weinig vermogen voor op A14taktwinkel zou ik niet aanraden. Is nogal duur. Brinkmotoren is de goedkoopste winkel die ik kon vinden
Post automatically merged:
125cc 4t is heerlijk. Lekker veel koppel zonder lawaai. Rijdt echt bijzonder comfortabel.
Vind het wel belachelijk dat je er eigenlijk een motorrijbewijs voor moet hebben. Want zo belachelijk snel gaat een 125cc 4t toch niet
Ja ik begin binnenkort met mijn A1 ga waarschijnlijk een 125cc 2takt enduro halen die "begrensd" is.Moet eerlijk zeggen dat ik achteraf er toch spijt van heb dat ik op mijn 18e niet meteen voor een a1 rijbewijs ben gegaan. Ookal ben je voor een motorrijder zo begrenst. Wilde sowieso een motorrijbewijs halen en zit je niet met het gestress van een rollerbank de hele tijd
Maarja, over 10 maanden kan ik voor mn a2 gaan dus is nog even geduld hebben.
De inlaat moet op 0.05 en de uitlaat op 0.08 staan.
Heb je ook een wat grotere sproeier erin zitten?
Helpt spelen met de luchtschroef?
Zou ik morgen moeten checken, denk dat ik vergeten ben de nokkenas zelf gelijk te zetten aan het carter.Zit de Nokkenas per ongeluk niet 180 Graden verkeerd ???