handvaten sf

speedfight is the best

SpEeDfIGhT GaNgStA
1: misschien een beetje een stomme vraag hoor, maar hoe krijg ik in godsnaam die teringhandvaten van mijn speedfight eraf, ik heb zo ongeveer alle maten inbus geprobeerd, en er past er 1 perfect, maar die dingen zijn van dat elastische spul gemaakt, als je ze dan probeerd los te draaien dan lukt dat dus niet omdat dat spul wat aan de zijkant van die handvaten zit als het ware 'meeveert'
ik wil er graag van die pro-grip dingen op, die zien er veel beter uit als die standaard dingen vind ik, alvast bedankt voor de reacties
 
Advertisement - register to remove this

hehehe Gewoon lossnijden want die dingen zitten vastgelijmd
smile.gif
 
Die imbus-gaten in de handvatten zijn nep
smile.gif

Gewoon effe een mes erinzetten en opensnijden, haarlak op de buizen spuiten waar de handvatten opkomen en je nieuwe erop zetten.
Zit zo vast als een huis
 
laat maar zitten, ik weet het al, je kunt bij mij zelfs nog een klein beetje lijm zien zitten waar hij vastgeplakt is, maar is er nix anders dat goed plakt dan haarlak? hele sterke lijm ofzo? anders liggen ze er zo weer af volgens mij
 
Je hoeft zer niet af te snijden bij mijn dealer haalden ze de oude handvaten los d.m.v een luchtcompressor ff spuiten onder de handvaatjes en ze zaten zo los.... zijn ze tenminste niet verrot kun je ze altijd nog een x gebruiken.
 
Gewoon lossnijden die handel. Die Pro Grip handvaten zijn zo strak dat je ze er niet zomaar op krijgt, hoor... Ik en een maat van me hebben het stuur + handvat in heet water gehangen, en dan stukje bij beetje (met lompe kracht) erop geduwd...

Greetz.
 
Ik had het ook op me Peugeot
Ik was gewoon ff langs dealer gereden en die
deden het gewoon ff gratis met zo'n luchtding en klaar. (en ze blijven nog heel ook)

En ik hou van bier :bier: heheh

Laters
 
Back
Top