Nieuwe handvaten zitten te strak

MatrixMan

The legend
dag, ik heb nieuwe handvaten gekocht voor mn Keeway Matrix.....
ik wist dat je de oude handvaten er af kon snijden, dat duurde me te lang...dus ik pakt mn dremel en heb ze er af geslepen8P toen ik bij mn gashendel kwam heb ik ook het plastic van mn gashendel door midden gesneden. EN mn nieuwe handvat zit zo strak op dat plastic dat als ik gas wil geven dan blijft hij haken.
Wat kan ik nu het beste doen!?:W
 
Advertisement - register to remove this

Nieuwe gashandel erop, en een tussenruimte houden tussen de stuur bevestiging van je gashandel en handvat.
Er moet een 2 euro munt tussen passen.
Want als je aan je gashandel draait, draait hij altijd een klein beetje naar binnen.
Verder wat er al werd gezegt, gewoon een beetje olie (WD40) rond het draai mechanisme van je gashandel spuiten.
En als je handvatten eraf wil halen, dien je dit zorgvuldig te doen met een schaar of kniptang.
Mesje kan ook, maar dan beschadig je ook je gashandel, evenals een dremel.
Maar dat is natuurlijk ook gewoon dom. (No offence)

En als je handvatten erop doet, dien je iets te gebruiken wat goed glad is maar wel vanzelf oplost.
Denk aan zeep, een klein beetje, dan zal je handvat de eerste week een beetje mee draaien.
Maar naar mate je hem gebruikt, gaat de zuip 'uitharden', en hierdoor zal je handvat goed vast gaan zitten.

Gebruik geen zonnebloemolie, dit lost heel slecht op, en je handvat kan er zelfs af schieten.
 
Er zijn nou eenmaal mensen die een uitgebreide uitleg nodig hebben om iets te snappen.

Dus of reageren als je wat zinnigs hebt te vertellen en het hele verhaal leest, of reageer gewoon niet.

No offence verder.
 
Back
Top