gy6 50cc trekt slecht en rijd langzaam

troy1991

New Member
heb sinds een paar maandjes een chineze brom scooter 50 cc die langzaam optrekt en met moeite met mij alleen wind mee naar beneen 45 haald en anders 40 en met iemand achterop niet harder dan 25 wil rijden scooter heeft 5gr rollen nieuwe carb kleppen zijn gesteld volgends werkplaats handboek op 5 in en 5 uit iemand enig id? overigens net 10k op de teller
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Dit lijkt nagenoeg precies op het probleem waarmee ik zit met mijn Kymco (is al een treat van)

- maakt je scooter wel genoeg toeren en blijft deze dan ook goed hoog bij je "top snelheid"?
- zit er een begrenzer op de scooter?
- Hoe ziet je Bougie eruit?
- wat is de status van de V-snaar?
- hoe zien je rollentjes eruit?
- hoe zien de kleppen eruit, als deze verbrand zijn is er weinig compressie waardoor je vermogen verliest?
gaat het intrappen van de kickstart "zwaar" of niet?
 
Dit lijkt nagenoeg precies op het probleem waarmee ik zit met mijn Kymco (is al een treat van)

- maakt je scooter wel genoeg toeren en blijft deze dan ook goed hoog bij je "top snelheid"?
- zit er een begrenzer op de scooter?
- Hoe ziet je Bougie eruit?
- wat is de status van de V-snaar?
- hoe zien je rollentjes eruit?
- hoe zien de kleppen eruit, als deze verbrand zijn is er weinig compressie waardoor je vermogen verliest?
gaat het intrappen van de kickstart "zwaar" of niet?
toerental verschild meestal houd hij genoeg toeren als het koud is buiten zoals nu vaak iets minder
begrenzer is los gekoppeld
bougie is mooi koffie bruin
v-snaar is nieuw
rollen zijn nieuw
kleppen zijn mooi gaaf en zijn metaal grijs van kleur
kickstart gaat niet te zwaar en niet te licht je voeld genoeg compressie van het blok bij de kickstart slaat ook gewoon na 1 keer kicken aan en electrisch start ook gewoon na 2 sec
 
Back
Top