Gy6 4t 24mm carb op 50cc kymco

Jordi kymco80cc

New Member
Had even een vraagje, ik had een kymco agility 80cc met 24mm carb en heb nu dat blokje stuk gereden
dus heb nu een 50cc blokje eronder gegooid met 1400 km,
Zou dat kunnen om die 24mm carb op die 50cc te zetten of word er mss toch een 70cc aangeraden? Ik wil graag niet meer naar 80cc want heb geen zin ik krukasproblemen zoals ik ervoor al heb gehad
 
Advertisement - register to remove this

24mm carb op een 50cc cilinder is compleet nutteloos. Je gaat er niks harder mee.. Als het al loopt zuipt het een hoop benzine voor niks en je scooter gaat er dan ook naar stinken omdat deze overdading hoeveelheid teveel aan benzine krijgt.

Mij lijkt dat 24 meer zinvoller is op 85 en 90 cc. Dus zou gewoon je originele 18mm terug plaatsen.

Als je bij 80cc krukas problemen hebt gehad, dan heb je blijkbaar zelf iets fout gedaan.. Of je bent met onbegrensde CDI gaan rijden en het ding in overtoeren gebruikt.. Ja dan loopt elk 4t blok erop kapot.
 
Jha vol overtoeren had ik
Ik had een ontgrensde cdi met afstandsbediening, ncy 80cc, top racing krukas, mezoly hoge hoek nokkenasje, vario malossi 4,5G rolletjes, koppeling naraku zwarte drukveer en rode trekveren + torque driver naraku, v-snaar naraku en de eerste garagist had blijkbaar een beetje aan de ontsteking gedraaid waardoor er lekkere knallen en poffen kwamen als ik de had los liet

Zou ik deze knallen ook kunnen krijgen zonder aan die ontsteking te prutsen?

Ik dacht miss een 70cc op de originele krukas met een 24mm carb en dan die hoge hoek nokkenas erop vario en koppeling en wat afstellen
 
Back
Top