ModKid said:je hebt wel toegang, al dan niet via de wegen, je kunt soms via de spoorweg naar de andere stukken of je zwemt gewoon een stuk, alleen als je aan wal gaat bij een stuk waar je normaal nog niet mag komen, dan krigj je meteen 4 sterren dus lekker veel cops.
naar een spray & paint shop gaan werkt niet, je blijft de 4 sterren houden. al is het wel lache om de cops voor te proberen te blijven, al lukt dat niet |(
Mark said:Lennart, beter houd je je stil over Friesland..
Want ik heb em al op mijn PS2 SilverEdition, het lullige is dat me broer em in de tanktas van de motor had zitten en nu weer in Hoofddorp zit :|
ModKid said:nee, daar moet je een omgebouwde ps2 voor hebben, en de juiste software allemaal.
Yadajo said:Wat kost zo`n Officiele Sony netwerkadapter? En is die bij elk wiligkeurige (oid) game zaak te halen?
Dus als ik het goed begrijp, kan ik met de juiste software etc. Game`s via mijn pc (die voor de ps2 zijn) op mijn playstation spelen?
Kheb net ff gebeld naar Funatics(gameshop) ze krijgen em vanavond hier in Assen binnen, en verkopen em morgen waarschijnlijk. En anders 12 uurYadajo said:Bij de meeste game store`s worden de spellen vandaag verzonden wie hem besteld hadden ...
Hopelijk kan ik morgen nog een game scoren, aangezien veel het spel besteld hebben dus voorrang krijgen ..
Spel lijkt me echt +ralf+
zerrocool said:
Yadajo said:En ik heb hem besteld Bij De Gameshop in assen, dus heb zekerheid dat ik een spel krijg :W (ik blij) ..
Morgen of vrijdag krijg ik hem ..