Aerox Wijchen said:stuk of 6
`Sjoerd said:En die autotesten? Ook 6? Ik heb daarvan nu ongeveer 5 stuks gedaan, maar was het toen ff zat omdat ik het nogal loosch vond.
crazybond700 said:`
meer
en later heb je ook met motor maar dies te easy
Tom. said:x|
Ik haal die niet
ik krijg die test met dat je 5 rondjes moet rijden in 40sec maar niet voor elkaar. :L
Sjoerd said:Ik ben nu ook bezig met die N.O.E. missie. Oja en nog wel een leuke missie; een italiaan vastgebonden op mn motorkap en dan hard scheuren 8)
NeoGeniX said:Die N.O.E. missie is echt kut...kword knettergestoord van dat gezeik dat je lager moet vliegen... :|
wanksta1 said:Hoe moet ik in gods naam die focking harrier aka straaljager besturen
die jets blijven naar beneden gericht
en ja ik weet moet ook me landing gestel intrekken maar daarna vliegt die nog steeds langzamer dan een heli ben nu al uren aan het klote en kan nergens info erover vinden :S
please help
crazybond700 said:eeum uj ben nu bijna op 50% bij zon missie moet je een helicopter jatten bij het leger, hoe klim je daaromhoog. Der zit wel een trap maar ik kan niet klimmen ofzo. Ik had al geprobeert met een andere helicopter maar toen schoten ze me niet iets te vroeg neer
gp1 rox boyke said:hoe kan je hoeren in je auto lokken ? bij de xbox versie?