This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

gta san andreas

Als je op pauze drukt krijg je een hele lijst te zien, waaronder staat hoeveel % je zit. Net als hoeveel mensen je gekilled hebt enzo. Dat is iig bij de PS2 zo.

Sjoerd said:
En die autotesten? Ook 6? Ik heb daarvan nu ongeveer 5 stuks gedaan, maar was het toen ff zat omdat ik het nogal loosch vond.
`
meer

en later heb je ook met motor maar dies te easy

Tom. said:
x|
Ik haal die niet
ik krijg die test met dat je 5 rondjes moet rijden in 40sec maar niet voor elkaar. :L

had ik eerst ook
Tip: druk paar keer op V zodat je de camera view heb van op de motorkap lama zeggen
daarna was het een eitje

Sjoerd said:
Ik ben nu ook bezig met die N.O.E. missie. Oja en nog wel een leuke missie; een italiaan vastgebonden op mn motorkap en dan hard scheuren 8)

Die N.O.E. missie is echt kut...kword knettergestoord van dat gezeik dat je lager moet vliegen... :|

house in the hills.... wat en kut missie. die gast is altijd weg omdat mn oto zo ongelovelijk kuttig stuurt.

iemand een tip?

ja of dat klere ding kantelt of hij flikkert van de berg af

rustig rijden met dat ding iig geval, laat hem eerst maar een stukje wegrijden

dan er naast rijden en vol met de uzi knallen, houdt ie niet lang vol

NeoGeniX said:
Die N.O.E. missie is echt kut...kword knettergestoord van dat gezeik dat je lager moet vliegen... :|

tip, vlieg niet door dat bos heen maar die weg langs het strand, dan staat geen boom je meer in de weg en kun je hem met gemak halen

Hoe moet ik in gods naam die focking harrier aka straaljager besturen

die jets blijven naar beneden gericht

en ja ik weet moet ook me landing gestel intrekken maar daarna vliegt die nog steeds langzamer dan een heli ben nu al uren aan het klote en kan nergens info erover vinden :S

please help

Edit helemaal vergeten is xbox versie edit

Last edited:

Numlock 8 en 2 :+

iemand?