BigW said:Waar haal je die dildo eigenlijk vandaan?
Marcel said:trouwens..
die stad helemaal links, kun je gewoon komen zonder missies te doen :?
ErWaNeS said:Zwem ervaring is niet zo moeilijk, gewoon hele tijd rondjes zwemmen in de zee en that's it.
uhm, vanmiddag anders niet hoor..Geeker said:Ja, maar dan krijg je wel 5 politie sterren.
PiTu said:Je kan trouwens nu niet meer zo makkelijk op die crossmotors wheelien of ligt dat aan mij.
Dansx said:Waar zit het politiebureau? Die kan ik nergens vinden. En clubs enzo?
echt eitje die hoods overnemen, gewoon bovenop een huis/flatje/berg gaan zitten en dan een gang war uitlokken, vervolgens cap je ze 1 voor 1 zonder geraakt te worden.... handig is wel om wat granaatjes mee te nemen voor als ze tegen het gebouw aan staan....stormer said:Ik moet nu al die terretoria van mijn fam maken hebben ze leuk bedacht schiet gvd dus echt niet op
heb ik op het derde eiland, is nog een gele hood van die shinezen, er lopen er daar wel rond maar mag er afknallen zoveel ik wil, een gangwar komt er niet :+I-$wiSs said:ik heb het spel al uitgespeeld op PS2, maar er is ergens nog een heel klein beetje "hood"van die paarse groopies, echt zo'n heel klein strookje maar ze zijn er bijna nooit, het is me 1 keer gelukt daar een gangwar te creeëren maar toen ging ik gelijk dood, maar wordt elke keer nog steeds in dat hoekie aangevallen terwijl ik ergens aan de andere kant van het spel ben beetje aan het wheelien :?
en ik heb die code gedaan om geen honger meer te krijgen maar ik kan nu niet meer fitnessen en me spieren worden langzaam minder, :S en als ik het opnieuw laad die code blijft aan staan :X