This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

gta san andreas

wat vraagjes

is er geen code dat niemand op je schoot van die gangsters. het is volop hinderlijk als je door de stad wandelt dat je kapot geschoten word.,

kan je gewoon grotere huizen kopen etc zonder missies te spelen, en kan je dus ook gewoon het hele spel door zonder missies te doen?

en kan je ook zelf auto's tunen en dergelijken?

je kan het spel niet normaal uitspelen zonder de missies te doen.
de members killen jou omdat je bij een andere bende hoor,t kun je niks aan doen.
je kunt een auto tunen, ik had in het begin een missie dat ik met een lowrider een garage in moest, en spuiten, velgen, nitro, en al die shit. toen moest ik naar een lowrider meeting een danswedstrijd doen met m'n hydraulics.

als je al dat gezeur niet wilt moet je gewoon een trainer downloaden, en die op god mode zetten, en inlimited money.
dan loopt je geld meter steeds door en je kunt niet dood. alleen gearesteerd worden of dood gaan als je in een ontploffende auto zit.

Er is zo'n rood ding waar je doorheen moet vliegen die is ongeveer waar je nu vliegt, alleen dan een HEEL stuk hoger. Als je daar doorheen gaat moet je eruit springen en met je parashute links onderaan de dam landen. En dan krijg je de rest van de intructies.

edit: je ziet ook aan dat gele driehoekje dat je hoger moet zijn

gaat niet op ps2 ofwel :X

gOT IT!

Was al hoger gaan vliegen maar niet hoog genoeg

Greetz

oei gek, die nrg500 is idd te chill trek je echtgoeie wheelys mee, zit nu rond de 1500m en dan moet ik meestel een bocht nemen of remme voor auto's

te vet spel