This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

gta san andreas

Vraagje: hier loopt hij nogal gaar, wat haperingen etc. terwijl m'n pc het gewoon aankan,

als ik de resolutie wil changen gaat tie uitzichzelf weer terug enz?

kan iemand me hiermee helpen?

Dennis said:
Vraagje: hier loopt hij nogal gaar, wat haperingen etc. terwijl m'n pc het gewoon aankan,

je moet met je muis klikken ofzow om de veranderingen actief te maken

Ik ga echt out van die missie bij zero dat je een kleine heli moet vliegen die tonnen en plankjes moet leggen.

Die besturing is zo enorm graf :|

Dennis said:

Heb t spel nog niet gespeeld maar controleer of je misschien Anti Alias erg hoog hebt staan of eej Vsync o.d.
Suc6

Hoe bedoel je "je hebt tijd over" 8P 8P

ohja, klein vraagje... ik zit met een vraagje of mijn pc het aan zou kunnen...

nouja, pc wel (2.66GhZ, 512 DDR) maar mijn grafische kaart?...

een GForce4 mx 420 (64 MB geheugen dus maar )

Idd, je grafische kaart is met gamen altijd belangrijker dan je geheugen.
Er zou toch minimaal 128 MB in moeten zitten mijns inziens...

haha zolang het maar fatsoenlijk speelt toch maar mijne moet em dan wel normaal aankunnen denks.. Geforce 4 Ti 4200 maar eerst die stomme pc weer eens formatteren:| rotzooi die er allemaal opzit..

Ik heb een GF 4mx 460(64mb) en ik draai op 1024x768x16 met details op medium en hij doet altijd rond de 20/25 fps. Dus ik denk dat wel moet gaan lukken

Aerox Jaguar said:
Idd, je grafische kaart is met gamen altijd belangrijker dan je geheugen.
Er zou toch minimaal 128 MB in moeten zitten mijns inziens...
niet altijd hoor
bv games als Battlefield hebben meer aan een schepje extra ram geheugen

//edit:
dat draaiden wij soepel @ 1024*768 32bits @ medium/hoog met een P3 450 (wel een xeon :+) met 256 mb ram en een TNT2

klopt, die battlefield 2 demo loopt voor geen meter op mn 512mb ram, 128mb ati 9700 en 2.8ghz.. terwijl SA t juist super doet

Ik heb momenteel bij de airplane yard. Hier leer je vliegen, maar bij de 3de leermissie moet je opstijgen en door die ringen vliegen. Alleen als ik naar de eerste ring toe vlieg kom ik maar steeds niet op die hoogte. Weet iemand waarom ?