This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

gta san andreas

Lange jumps maken is ook leuk, k heb een keer (na het veranderen van wat settings) met een hermes vanaf t vliegveld (de bekende jump) naar club malibu gesprongen @ vice city

C4rN said:
ik krijg deze:

CRC error: The file K:\games\GTA\GTA San Andreas\aufdio\SFX\SPC_GA doesn't match the file in the setup's .cab files. The medium you are running the setup may be corrupted; contact your software vendor.
cd gaar, ff opnieuw fikken

tip: fck dat branden, gebruik alcohol120% (bittorrent?(A)) Dat proggie maakt een virtuele dvd-rom aan waar je tientallen gb's virtueel op kan zetten (cd's in .bin .iso of whatever formaat) en dan lekker afspelen. Scheelt ook cd'tjes he 8P

air2air said:
tip: fck dat branden, gebruik alcohol120% (bittorrent?(A)) Dat proggie maakt een virtuele dvd-rom aan waar je tientallen gb's virtueel op kan zetten (cd's in .bin .iso of whatever formaat) en dan lekker afspelen. Scheelt ook cd'tjes he 8P

Daemon tools :*

Damn, ben weer bij de missie aangekomen dat je die apen van de trein moet schieten, volgen met de cross-motor.. nah die wou niet lukken @ PS2 (na 20x wel een keer) maja nu @ pc gaat ie ook niet lekker..

Maar ik haal hem wel... *rustig blijven*

JorneP said:
Damn, ben weer bij de missie aangekomen dat je die apen van de trein moet schieten, volgen met de cross-motor.. nah die wou niet lukken @ PS2 (na 20x wel een keer) maja nu @ pc gaat ie ook niet lekker..

Maar ik haal hem wel... *rustig blijven*

Simpele missie :X

jah mijn tactiek was gewoon: naast de voorste wagon blijven rijden, alleen dan wel rechts van het rechts spoor... anders schiet je maat namelijk op de zijkant van de trein.

RobinL said:
[ir]http://members.chello.nl/r.lussenburg4/w00t.jpg[/ir]

&

[ir]http://members.chello.nl/r.lussenburg4/graphics.jpg[/ir]

moeten jullie nog steeds verbreken :W

oja let niet op me geld:X

air2air said:
weet je zeker dat je in een lowrider zit? :L

Anders zit er op een laptop geen nummeriek gedeelte en kan je dus moeilijk op je numpad rammen :| Na aansluiten van toetsenbordje werkt het dus wel...