This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

gta san andreas

wat kan k verstaan onder die nieuwsgroepen ofzo?

ook nog is, dl ik FTDv3 kunne ze niet registreren vanwege iets met de server

ZmokerZ said:
Oke, mijn conclusie :W
mensen koop een ps2 want dit zuigt hard op de pc

Lijkt me sterk, ik vond zelf gta3 en vice city hard kont schoppen op de pc.
En wat is er anders aan de muis dan :?, lees dat je het wel normaal kan doen maar ik vraag me af wat er anders is.

Ik heb fking lang op dit spel gewacht, download nu ook

Met nieuwsgroepen download ik nou en wel met powrgrap oid.
Het wil alleen niet flotten, iemand idee hoe dit komt, maybe instellingen.
Of kan dit alleen aan de verbinding liggen?

omfg.... ik heb nu echt jullie hulp nodig :'(

Ik heb net dus alles gedownload. Alleen nu doet dus geen een ftp/torrent het meer.

En ik kwam er dus net achter dat 01 en 05 het niet doen :'(

Kan iemand mij niet ff helpen... een progje die het kan repareren of een van jullie die hem kan sturen :'(

ik wil ook graag met een nieuwsgroep downloaden maar is er ook een alternatiev programa dan ftd als dat hier niet mag pm dan maar

Koop em gewoon of zoals ik het doe laat je broertje em kopen en dan zelf spelen *Smart ikke

ffs... ik kan er echt niet meer tegen... ik had er echt te veel zin in :X gebeurt er dit... en dat (*^#$*&%@!#&$!@$( bittorent gaat weer 1 kb/s :|

Kan iemand mij vertellen hoe je net als in Vice City muziek in je auto kan draaien.

In de map mijn documenten bij GTA SA staat track list.

Daar zet ik dan een mp3 in alleen hij vind hem niet als ik er naar luister, wel de radio zender. Iemand die dit wel lukt?

yo,
deze gejatte versie zuigt echt, zitte echt veel fouten in. je kan beter nog ff wachten totdat ze een goeie gekraakt hebben.
ik heb namelijk dat poppetjes soms doorzichtig zijn,
en soms start ie niet eens op, krijg ik een melding dat me scherm geen goede resolutie heeft, en dan moet ik me pc steeds opnieuw opstarten.
en het ligt echt niet aan me pc dat kan ik je wel vertellen.

oja btw hoe kan je je muis uitzetten, dat lukt me namelijk nu niet. Dat draaien met de camera is behoorlijk irritant