This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

gta san andreas

Idd.. Speel em nu een dag. Best tof spel. Camera is niet echt anders zolang je maar met je handen van je muis af blijft zodra je gaat rijden
Grafisch wel wat zwaarder dan GTA:VC
Speel nu @ Alles op zn hoogst @ 800x600 op dit systeem:
amdxp1800+
512ddr pc3200
geforce fx5600xt
Vice City speelde ik met dezelfde instellingen op 1024x768

Ja die camera is idd ff wennen als je vice city gewend bent.

Gister een tripje gemaakt op de motor...godsamme er kwam geen eind aan Compleet verdwaald geraakt af en toe en de helft van san andreas is nog niet eens unlocked. Niet normaal zo groot. Hoe ga ik dit ooit uit me kop leren

NeoGeniX said:
Gister een tripje gemaakt op de motor...godsamme er kwam geen eind aan Compleet verdwaald geraakt af en toe en de helft van san andreas is nog niet eens unlocked. Niet normaal zo groot. Hoe ga ik dit ooit uit me kop leren

jaah, dat dacht ik ook al bij vice city
maar door het te spelen leer je het wel kennen hoor

ik heb het op PS2 bij een vriend gespeeld, en het is echt ZIEKELIJK GROOT
ik denk dat je gemakkelijk 15 minuten rijdt @ snelle motor om van de ene kant naar de andere kant te geraken van SA .. echt super groot
maar er zijn ook veel landerijen en bergen en bossen in... dus das nog makkelijk om te onthouden

Heb hem ook had ntsc en pal voor de xbox " gekocht" via nieuwsgroepen:O

bruut spel en onmenselijk groot, kende hem natuurlijk al van de ps2, maar blijft tijdloos spel

als je gwoon de camera wilt zoals in vice city moet je naar options gaan en dan mouse settings. Daar heb je mouse vertical iets ofzo en dat moet uit, en nog een optie uitschakelen. Dan heb je gewoon een camera net zoals VC :0

Ik wil ook FTP die ik had is down gegaan.. torrents gaan 3 kb/s en geld heb ik niet

ik heb wel 0 t/m 29

vanaf morgen is ie dan eindelijk in de winkel,
ga hem in de pauze direct kopen, hoop niet tot ze al te snel weg zijn

grtz
vincent

Ik gebruik de nieuwsserver van mn ISP. Mag 25gig downloaden per maand dus gewoon al incl mn abbonement.. Multikabel overigens.

K heb nu in totaal 3.91 Gb geupload.. dat is dus 1 totale versie. Zelf zit ik pas op 44% van dat hele fking kutspel! Ik ben gestopt met uploaden al die lijers wachten maar net zo lang als ik.