This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

gta san andreas

Hij vraagt om illegale software. Of hij dat nou als torrent wilt, of een postduif met een CD-rom in een rugzak, het is een warez-request, wijsneus :L

Nee hij request een torrent link niet warez en die link is niets illegaals aan. Dat hij daarmee die illegale software download is een ander verhaal maar daar vraagt hij niet om

Na het spel vandaag "gekocht" te hebben, instaleer ik hem nu ben benieuwd wat het brengt

mn eerste whielie op een motor

ook leuk, een stoppie

whielie gaat al wat beter

Last edited:
Draait dit spel zegmaar net zoals vice city? even zwaar ? qua graphics?
Oftewel, als je vice city kunt draaien. Draait SA dan ook?

Denk dat ie wel wat zwaarder zal zijn... maar niet te veel gok ik Ik ben op 14% trouwens, schiet niet echt op...

14% al, lol ik zit rond de 5% geloof ik. [1337 on] had em gisteravond om een uurtje of 11[/1337 off].
Maargoed spel is gewoon ouderwets gta, niets meer niets minder. Grafhics vind ik niet zo bijzonder, het draait redelijk @ 1024 medium hier.

ik had hem gister binnengehaald, en net ff gespeeld. ik vind het opzich een tof spel, maar wel lelijke bakken, misschien omdat ik nu alleen maar in de "getto" rondschees. en de camera is irritant als je speelt maar verder wel tof..

Ik bedoelde dus niet dat ik in het spel op 14% zit, wel dat ik met m'n torrent op 14% zit :+ Op deze manier duurt het nog een week ofzo

Torrents is een grijs gebied. Maar je mag een torrent best posten, maar je mag geen warez requesten. Doe dat dus ook niet, want je verzameld er wel punten mee. Zorg dat we hier nog een beetje mild kunnen zijn.

dude, deze doet et bij mij niet. Hij begint eerst met iets, dan loopt ie tot 100% vol (duurt 3 minuten ofzo) dan begint ie met downen, alleen dan doet ie dus niets meer en krijg ik rode tekst waar staat dat het 'epxpired' is ofzo