area_51_member said:Missie big smoke is makkelijk als je hem doorhebt, je moet gewoon zo ver mogelijk rechts rijden van de mannetjes, als je bloed ziet en de mannetjes ziet trillen raakt smoke, als hij zegt om die bergroute te nemen moet je niet doen, wel ff goed sturen langs die tegemoet komende trein.
Quad missie vind ik easy, 1e keer had ik die gehaalt, ben daarna helemaal overnieuw begonnen, gister weer in 1 x gehaalt. Gister heb ik die RC missies gedaan, tering wat een klote kut missies, eerst met die minigun was al kut, en daarna kwam het ergste nog :X, moest ik met zon rc vliegtuigje gaan vliegen omfg die benzine iedere keer op.
Cash verdienen gewoon dealers afmaken, neger met zwarte hemdjes, of die blanke ventjes met zon truimuts op.
Hebben jullie die missies gedaan van die boer waar je die benzinetanker moest afleveren met cathelina? En komt die Catelina bitch nog terug? Vond haar wel vet, harde sm, lol
mikeys said:bij gta san andreas kan je ook met een parachute springen je kan met een monstertruck rijden een tractor je kan met snoop dog speler als speler ja kan naar het schijnt ook je auto tunen (dat heb ik horen zeggen) het is echt een mega spel om te spelen
mikeys said:bij gta san andreas kan je ook met een parachute springen je kan met een monstertruck rijden een tractor je kan met snoop dog speler als speler ja kan naar het schijnt ook je auto tunen (dat heb ik horen zeggen) het is echt een mega spel om te spelen
JP-Tuning said:Komen bij jou al die andere missies voor die ene met catalina, die heb ik namelijk al gedaan, maar heb die andere missies die jij zei niet gedaan.
air2air said:Je kan al vliegen als je nog geen vlieglicense heb.. pak een doorsnee auto en zet hem tegen de muur van het vliegveld.. spring op de auto -> spring over t muurtje.. Daar kan je dan (alleen) vliegen in een DODO en een LEARJET
(ik heb het over het vliegveld in het zuideN)
mad_gertje said:over dat san andreas spelen op een emulator op de pc wil die niet.
die gozer blaat gewoon uit zijn nek.
op map, abandoned airfield.heineken787 said:maar waar ken je je licensi halen dan ?
JP-Tuning said:Komen bij jou al die andere missies voor die ene met catalina, die heb ik namelijk al gedaan, maar heb die andere missies die jij zei niet gedaan.
Exup@NRG said:Vertel , als jij nou hier eens neerzet wat ik allemaal moet installeren e.d om dat draaiend te krijgen download ik de game even
area_51_member said:Wie weet hoe je kan trouwen? Ik had gehoort dat iemand was getrouwd met een meisje, moet je dan de hele balk volkrijgen met progress denise ofzo? En waar kan ik een 2e vriendin halen? En waar is de basejump submissie?