This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

gta san andreas

Opzorp said:
goed kut dat ze al die gta's eerst op die sony rampenbak uitbrengen :|

Idd, dat dat kreng die game nog gaat trekken.... Zeker met geen anti aliasing en licht effecten etc. Gaar ding

geloof mij, een non omgebouwde ps2 dan kan jij geen " zo jij zegt " beta versie op je hddtje gooien. of je gebruikt een swap disc, of hij is omgebouwd.

HDLoader is zo gemaakt dat het niet illegale games ken installen omdat hij een kopietje niet kan herkennen.

maar goed beetje kansloos om hier geheel druk over te maken, fijn dat jij het zo denkt te hebben ofzo, en fijn dat ik denk dat het weer zo dus Niet kan, boeiend.

Damn! Zit net een paar trailers te kijken op de officiële site, en denk dat dit voor mij persoonlijk wel echt het spel der spellen zal worden

Niet normaal hoeveel dingen je nu wel niet kunt doen in het spel

En al je acties zien er nu ook veel realistischer uit dan eerst.. 8)

Same here

ik zal nog effe wat verraden: Als je een bepaald soort auto hebt kun je de pimp mode aan zetten, dat houd in dat je hoertjes naar klanten brengt enzo.

Ook heeft mijn CJ een vriendin, je kan haar ophalen en uitgaan vanalles... ik ben nog maar net met d'r begonnen dus ongetwijfelt komen er later nog veel meer mogelijkheden.

enne.... ik heb em al voor 10% uitgespeeld

hahaha

Voordat dit een flame gaat worden.

Eerst goed lezen wat ik schrijf.
a. Ik heb volgens mij een geleakte Beta van San Andreas omdat niet alles 100% is zoals het hoort te zijn. (Lees GOED --> Volgens mij. Ik heb de officiele release nog niet gespeeld dus kan niet vergelijken)
b. Ik heb een originele V10 PS2 (SCPH50004) met garantie (ja mijn ORIGINELE garantiezegel zit er nog op)
c. Wie zegt dat ik mijn spellen via mijn PS2 op mijn HD zet ? Er zijn meerdere wegen om software op je PS2 HD te zetten.
d. Zoals ik al eerder vermeldt had. GOED zoeken op google en je komt al een heel eind.
e. Het is niet HDLoader die copy's herkent het is je PS2. Zodra jij een DVD spel wilt installeren via je PS2 gaat je DVD la open, en zodra die dicht gaat doet je PS2 een check of de CD/DVD officieel is of niet.

Maar ja. Ik weet wat ik in mijn PS2 heb zitten. En heb voldoende research gedaan zodat ik toch wel "een beetje weet" waar ik het over heb.
En als het volgens jou niet kan wat ik doe, vraag ik me toch af hoe ik al die spellen op me PS2 kan spelen

Als je wilt weten hoe het een en ander gefixxed is PM graag. Aangezien dit een scooterforum is. (ps. alleen ModKid aub)

(Even goede vrienden toch !!)

Hier ook lekker aant spelen
Normaal zeide ze vrijdag, ik elke dag belle, eerst dan MISSCHIEN donderdag. Vandaag belde ik eerst: Ja, we hebben hem, maar mogen hem vandaag nog niet verkopen.
Winkel is tot 19h open, om 18h denk ik: Ach, zal nog eens met een ander stemmetjes erachter horen of hem nog nie te krijgen is.
Zegt die vrouw: Ja, kom hem maar halen!
Ik naar de auto, Lekker mogen doorrijden om er op tijd te geraken(k*tflitspalen, moet je zwaar voor afremmen )
En jawel, heb hem
+ralf+
MACHTIG spel gewoon Meer zeg ik nog niet (en weet ik nog niet )
Alleen voor degene die hem al hebben: Hoe geraak je in de Gym binnen?

Greetz

gewoon bij hete gele pijltje de deur binnen gaan net als bij je safehouse. En stamina en spieren trainen en na 1 trainings sessie of 2 kun je boksen bij die gast en dan leer je een nieuwe move later niet meer. (ging de eerste keer wel dood maar je moet gewoon dom op hem raggen vooral als die op de grond ligt)