Groot licht lampje gaat aan wanneer groot licht uit staat (angel eye)

StenB

Member
Beste leden,

Mijn angel eye deed het altijd perfect totdat ik er vanmiddag aan geknutseld had. De angel eye heeft namelijk 3 lampjes. De ring, gele dag rij verlichting en een wit groot licht. Ik wou er voor zorgen dat het gele licht niet meer aan ging want die vind ik lelijk. Het gele licht heeft een wit kabeltje. Deze heb ik simpelweg niet aangesloten. Er zit ook een zwart kabeltje aan de angel eye, dit is waarschijnlijk de massa en die heb ik gewoon op zwart aangesloten zoals ik eerst ook had. Het gele draad en rode draad zaten eerst aan elkaar vast aan het paarse draad (zie bijlage). Het witte draad zat aan het bruine draad (zie bijlage). In principe werkt alles maar hij heeft dus aan dat het groot licht aan staat terwijl die uit staat, en andersom. Ik heb ook een filmpje bij gevoegd

Ik vraag me af hoe dit kan en of ik dit kan oplossen, het is niet het einde van de wereld maar ben wel nieuwsgierig wat het probleem is
 

Attachments

  • IMG_5078.png
    IMG_5078.png
    532.9 KB · Views: 16
  • IMG_5079.png
    IMG_5079.png
    521.9 KB · Views: 15
Advertisement - register to remove this

alles weer aansluiten zoals het hoort en weer goed werkt, hierna 1 voor 1 de draadjes loshalen totdat je het gewenste effect bereikt hebt.
 
Ik vond het heel raar aangezien hij namelijk wat deed terwijl ik de schakelaar bewoog. Heb het probleem nu gevonden. Had het paarse draad nodig ipv de bruine
 
Back
Top